منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7331
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 7448
بازدید ماه : 7444
بازدید کل : 109703
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

مشروح مناظره دو عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي و جبهه پايداري

روانبخش:وقتي رهبرانقلاب سال 84 را احياي گفتمان امام و انقلاب معرفي مي‎كنند؛ يعني آن گفتمان مرده بود/ حق‌شناس: من از تندروي‎هاي دوران اصلاحات دفاع نمي‌كنم


ادامه مطلب

برچسب ها : مشروح مناظره, حزب اعتماد ملي, جبهه پايداري, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهي به يك توطئه انگليسي و فتواي رهبر انقلاب به مثابه آبي بر آتش

از امام چهل و نهم براي شيعيانِ ساحل آمودريا تا سرگرمي جديد براي دوازده امامي‌ها/ شيخ هتاك و سفيهي كه با فوت بريتانيا باد مي‌شود

در ساحل آمودريا نشسته‌اند؛ اسمشان هم شيعه است. اما امام چهل و نهم‌شان در لندن دارد امامت مي‌كند و آنها هم به عشق «آقاخان چهارم» كه زبانش انگليسي است، با عشق و خلوص سعي مي‌كنند تا زبان امامشان را ياد بگيرند. ساحل آمودريا كجا و لندن كجا؟ شيعه كجا و سرويس‌هاي جاسوسي روباه پير كجا؟



ادامه مطلب

برچسب ها : توطئه انگليسي, فتواي رهبر انقلاب, آبي بر آتش, امام چهل و نهم, شيعيانِ ساحل آمودريا, سرگرمي جديد, دوازده امامي‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر معظم انقلاب :

فهم و دشمن‌شناسی ملت اعجاب‌انگیز است

مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی‌های دشمن، بعد از گذشت ۳۴ سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن‌شناس و لحظه‌شناس، و دارای پیشرفت‌های بزرگ علمی است.


ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, دشمن‌ شناسی ملت, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانات مهم رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از مردم قم
بيش از 30 انتخابات آزاد برگزار کرده‌ایم برخی دائما نگویند «انتخابات آزاد»/ كار اجرا كوچك نيست ممكن است كسانى كه در سطوح ديگر كار ميكنند، ابعاد اين سنگينى را تشخيص ندهند
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی می کنند حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند؛ دائم نگویند انتخابات باید آزاد باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانات مهم رهبر انقلاب, مردم قم, انتخابات آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
يادداشت شريعتمداري در واكنش به سياه‎نمايي ورشكستگان اصلاحات و كارگزارن
دشمني ورشكستگان سياسي نه با دولت كه با رويكردهاي انقلابي آن است/ اگر انتقادي هست، به تشابه عملكردبا ورشكستگان اصلاح طلب است!

 

نزديك شدن به ايام انتخابات رياست جمهوري و پايان دوره هشت ساله رياست جمهوري احمدي نژاد سبب شده است تا برخي جريانات سياسي خصوصا جريانات نزديك به كارگزاران و اصلاحات، با بهانه انتقاد از دولت، به سياه نمايي نسبت به دستاوردهاي حاكميت گفتمان انقلاب اسلامي در سال هاي اخير بپردازند و به اين شيوه راه را براي ارتجاع به مدل از كار افتاده كارگزاراني و اصلاح طلبانه باز كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش شريعتمداري, سياه‎ نمايي ورشكستگان, ورشكستگان اصلاحات و كارگزارن, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان معنادار فدايي در محضر علامه مصباح يزدي

 

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دبیر کل و جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیش از ظهر دوشنبه با علامه مصباح یزدی دیدار کردند. در این دیدار حضرت علامه مصباح یزدی سخنانی واضح و صریح را درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری، مبنای وحدت و شرط تحقق آن و عملکرد برخی افراد و جریانات سیاسی در گذشته مطرح کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان معنادار فدايي, محضر مصباح يزدي, جمعیت ایثارگران انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
مشروح سخنان مهم علامه مصباح يزدي در ديدار با جمعيت ايثارگران
با حسن‎ظن هم نمي‏توان رفتار ساكتين فتنه راتوجيه‎كرد/ امروز هر ورشکسته‎اي برای فریب ما دم از وحدت می زند/ وحدت بدون حجت شيطاني است
 

 

در ماه های منتهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، رفت و آمد گروه ها و جریانات سیاسی به بیوت و دفاتر علما و مراجع رونق زیادی گرفته است. از دیدارهای خصوصی و نیمه خصوصی گرفته تا دیدارهای پرسرو صدا و همراه با رپرتاژهای خبری، در این میان نیز برخی گروه ها با اهدافی سازنده و خیرخواهانه با علما و مراجع دیدار می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مصباح يزدي, ديدار با جمعيت ايثارگران, رفتار ساكتين فتنه, دم از وحدت, وحدت بدون حجت , ,
توسط : ولایتمداران |
پرو‍ژه جديد براي احياي فتنه گران در عرصه سياسي كشور
سياه نمايي مطلق و "منجي سازي" از هاشمي با توسل به حواشي دولت دهم

 

هفت سال از سوم تير 84 مي گذرد. دولت نهم در عمل توانست طراز خوبي براي يك دولت انقلابي و كارآمد در بسياري از عرصه ها باشد و هنوز خاطره شيرين آن 4 سال در ميان توده هاي مردم زنده است؛ هرچند حواشي زائد و گفتمان سوزي در دولت دهم سبب شد كه هم مسير خدمت رساني دولت را دچار آسيب كرد و هم منجر به طلبكاري چهره هايي شد كه از ابتدا با انتخاب احمدي ن‍ژاد به خاطر شعارهاي انقلابي و مواضع اصولي او مشكل داشتند.


ادامه مطلب

برچسب ها : پرو‍ژه جديد, احياي فتنه گران, عرصه سياسي كشور, سياه نمايي مطلق, منجي سازی از هاشمي, حواشي دولت دهم, ,
توسط : ولایتمداران |
مساله ریزش‌ها و رویش‌ها را جدی بگیریم

 

حجت الاسلام آقاتهرانی

برخی بر این باورند که فتنه سال 88 حادثه و واقعه ای بود که به یکباره از زمین برکشید و بعد از چندی خاموش شد. کم و بیش نیز این را شنیده ایم که برخی جریان کربلای حسینی و عاشورای سال 61 را نیز حادثه ای بیش نمی دانند، در حالی که اگر مراجعه ای به روایات و بیانات معصومین علیهم السلام داشته باشیم می بینیم بحث خانه نشینی حضرت علی(ع) را حادثه ای اتفاقی نمی بینند بلکه آن را فتنه ای می دانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام آقاتهرانی, ریزش‌ها و رویش‌ها, فتنه سال 88, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتجاع؛ موریانه‌ای که ریشه انقلاب را می‌خورد

 

مهدی خانعلی‌زاده

 

الف- «ارتجاع» در معنی لغوی به معنای «بازگشت» است و در مفهوم سیاسی به معنای مخالفت با پیشرفت و تحول در بنیادهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا روابط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی موجود می‌باشد. همچنین خواهان «خنثی شدن» این‌گونه تحولات و «بازگشت به گذشته» نیز ارتجاع نامیده می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتجاع, ریشه انقلاب, مهدی خانعلی‌زاده, هاشمی رفسنجانی, ,
توسط : ولایتمداران |
هاشمی از 9 دی چه خاطره ای دارد ؟

 

محمد حسن صادق پور

در روزهای اخیر و در سومین سال روز نهم دی ، هر یک از گروه های مردمی و سیاسی از هر طیف و گرایش که معتقد به اصول انقلاب بودند ، این روز را پاس داشتند و به عظمت این حماسه همیشه ماندگار عاشورایی که بر مدار ولایت مداری امت مسلمان ایران رقم خورد معترف شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره هاشمی, 9 دی, محمد حسن صادق پور, ,
توسط : ولایتمداران |
نباید مردم را فرودست پنداشت

 

 

مجید بذرافکن

مقام معظم رهبری هر ساله در روز آغازین سال جدید شمسی، سخنانی را ایراد میکنند. یک پیام نوروزی و یک سخنرانی در جوار حرم امام رضا علیه السلام. بخش مهمی از این سخنان به عملکرد عمومی سال گذشته نظام جمهوری اسلامی اختصاص دارد. بخش دیگر این سخنان نیز بر میگردد به برنامهی کلانی که سال پیش رو حکومت تحت هدایت ایشان میبایست آن را در دست اجرا قرار دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مردم فرودست, مجید بذرافکن, آیت الله خامنه ای, نقاط ضعف و قوت, عملکرد جمهوری اسلامی, احمدی ‏نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |
دبیر شورای نگهبان در نمازجمعه تهران:
واجدین شرایط امکان ندارد رد شوند؛ غیر واجدین هم امکان ندارد تایید شوند/ لفظ «انتخابات آزاد» کلیدواژه آشوب برخی گردن‎کلفت‎های شکست خورده شده است
 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت:‌ واجدین شرایط امکان ندارد رد صلاحیت شوند و غیر واجدین هم امکان ندارد تایید شوند و چنین انتظاری نداشته باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخابات آزاد, کلیدواژه آشوب, گردن‎ کلفت‎های شکست خورده, دبیر شورای نگهبان, آیت‌الله احمد جنتی, واجدین شرایط , ,
توسط : ولایتمداران |
يادداشتي در تحليل موافقين و مخالفين احمدي نژاد
پديده احمدي‌نژاد در كشاكش دوستان و دشمنان

 

حسن شجاعي علي‌آبادي - شايد بعضي‌ها - حتّی بعضی مخلصين انقلاب، نه بيگانه‏ها و بددلها؛ حتّی نزديكان - در طول بعضی از سال‌های گذشته تصورشان اين بود كه شعارهای اصلی انقلاب؛ سربلندی اسلام، مسئله‏ عدالت، مسئله‏ مبارزه با استكبار، تلاش و مجاهدت برای رفع استضعاف از مستضعفان، ديگر روزگارش تمام شده است! بعضی البته جسارت و گستاخی كردند و همين‌ها را نوشتند و گفتند! اشتباه مي‌كردند، معلوم بود؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. اما اين گستاخی، دل‌ها را خراش مي‌داد. امروز به همت ملت ايران، با انتخاب ملت ايران، دولتی سر كار آمده است كه شعارهای اصلی انقلاب، شعارهای اساسی و اصولی اوست. گفتمان مفاهيم انقلاب اسلامی، امروز گفتمان رائج و غالب است؛ اين خيلی اهميت دارد. من البته اين را پيش‏بينی مي‌كردم. من شايد حدود هفت سال، هشت سال قبل از اين، در جلسه‏ كارگزاران نظام اسلامی كه در همين حسينيه تشكيل شد، دلائلی آوردم بر اينكه دشمنان انقلاب كه خيال مي‌كنند مي‌توانند انقلاب را به فراموشی بسپرند و قربانی كنند و از رويش عبور كنند، اشتباه مي‌كنند؛ گفتم نمي‌توانيد؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. بحمداللَّه ملت ايران همت كردند و آنچه كه مي‌خواستيم، شد. ( امام خامنه‌اي ۱۳۸۶/۰۴/۰۹)



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل, موافقين و مخالفين, احمدي نژاد, شجاعي علي‌آبادي, دوستان و دشمنان, ,
توسط : ولایتمداران |