منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 683
بازدید دیروز : 3086
بازدید هفته : 3886
بازدید ماه : 3882
بازدید کل : 106141
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
دكتر لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
با اجاره اراذل و اوباش در مسئله ارز مي خواهند با انقلاب تسويه حساب كنند/ سخن گفتن از عدالت رابين‌هودي در دهه پيشرفت جاي تامل دارد

 

پس از مدتي وقفه نشست خبري دكتر كامران باقري لنكراني،‌سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي امروز برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دكتر لنكراني, مسئله ارز, تسويه حساب با انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
مديريت منابع ارزي!

 

محمد كاظم انبارلويي

 
مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت در شهريور امسال فرمودند: " مسئله منابع ارزي مسئله مهمي است. روي اين مسئله دقت كنيد. خيلي بايد كار كنيد واقعا منابع ارزي را بايد درست مديريت كرد. در مورد ارز پايه حرف‌هاي گوناگوني از دولت صادر شد. نگذاريد اين اتفاق بيفتد. يك تصميم قاطع بگيريد و روي آن بايستيد."


ادامه مطلب

برچسب ها : مديريت منابع ارزي, انبارلويي, مديريت بازار ارز, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرانقلاب در دیدار نخبگان جوان
اينكه تصور كنيم با فلان تصميم دشمني‌ها به طرف جمهوري اسلامي جلب شود غلط است

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار يكهزار نفر از نخبگان و استعدادهاي برتر جوان، حفظ و تقويت فضاي نشاط و اميد كنوني در ميان جوانان نخبه،فراهم كردن امكان پيشرفت هاي علمي و پژوهشي بيشتر در ميان استعدادهاي جوان، توجه به درون زايي علمي بجاي مرعوب شدن در مقابل پيشرفتهاي علمي غرب، تقويت روحيه احساس مسئوليت نخبگان نسبت به آينده ملت و راضي نشدن به پيشرفتهاي علمي كنوني را از ضروريات ادامه حركت پرشتاب علمي كشور برشمردند و تأكيد كردند: به فضل الهي ملت ايران با تكيه بر ثروت نيروي انساني جوان و مستعد خود و ايستادگي در مقابل فشارها، ازهمه گردنه هاي خطرناك عبور خواهد كرد و به قله سعادت خواهد رسيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, دیدار نخبگان جوان, پيشرفتهاي علمي غرب, ,
توسط : ولایتمداران |
رجانیوز برای اولین بار متن کامل توصیه های بنیانگذار انقلاب درباره مذاکره با امریکا را منتشر می کند
طرح بازی با امریکا در سال 67 چه بود؟/ 4 توصیه تاریخی امام خمینی برای فریب امریکا
 

 در روزهای گذشته و پس از سخنان دکتر احمدی نژاد در نیویورک مبنی بر آمادگی برای مذاکره مستقیم با امریکا، بار دیگر موضوع مذاکره با امریکا، در افکار عمومی بازتاب یافت. در این راستا رجانیوز اقدام به انتشار یک سند تاریخی پیرامون مذارکات مستقیم ایران و امریکا در سال 1367 و در روزهای پایانی دفاع مقدس می کند. در سال 1367 و پس از فروکش کردن جنجال های ماجرای ایران گیت (سفر مک فارلین به تهران) معاونت خارجی وزارت اطلاعات اقدام به اجرای طرحی با عنوان طرح بازی با امریکا نمود. در این طرح که در سطح سران سه قوه مطرح و تصویب شد و حتی نخست وزیر وقت از آن اطلاع نداشت، برخی ارتباطات مستقیم با امریکا برای فریب این کشور در دستور کار قرار گرفت. میرحسین موسوی نخست وزیر وقت چند ماه بعد در متن اصلی استعفا نامه اش ، عدم اطلاعش از این طرح را یکی از دلایل استعفا برشمرده بود. موسوی نوشته بود: آقای لاریجانی در جایی می گوید از پنج کانال با آمریکا تماس گرفته می شود و بنده بعنوان رئیس هیئت وزیران از این کانالها اطلاعی ندارم.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه های بنیانگذار انقلاب, مذاکره با امریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

حمایت آیت‌ الله علم‌‌ الهدی از وزارت ارشاد

امام جمعه مشهد، کاریکاتور روزنامه شرق در توهین به رزمندگان را شرم‌آور خواند و اقدام وزارت ارشاد در توقیف این روزنامه را مورد حمایت قرار داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت علم‌‌ الهدی, حمایت از ارشاد, کاریکاتور روزنامه شرق, توهین به رزمندگان, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله ‌کعبی:

انتفاضه دفاع از پیامبر اسلام (ص) در دنیا شکل گرفته‌ است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ امروز انتفاضه دفاع از پیامبر گرامی اسلام در ‌جهان شکل گرفته و نشان می‌دهد اسلام‌ستیزی اثری معکوس در جهان به همراه داشته و رسوایی عاملان این هتک حرمت را به بار آورد.


ادامه مطلب

برچسب ها : انتفاضه, دفاع از پیامبر, آیت‌الله ‌کعبی, ,
توسط : ولایتمداران |
پيام رهبرانقلاب‌به‌مناسبت‌روز‌‌تجليل‌از‌شهدا‌و‌ايثارگران

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، از شهيدان به‌عنوان مظهر شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي دوران جهاد في سبيل الله ياد كردند و افزودند: راز بزرگ پيروزي در همه‌ي ميدان‌ها، از خود گذشتگي است.

متن پيام به اين شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : پيام رهبر انقلاب, ‌‌تجليل ‌از‌شهدا, ‌ايثارگران, ,
توسط : ولایتمداران |
دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران حج:
اعتراضات جهانی درباره توهین به ساحت رسول‌الله(ص)، نشانگر ظرفيت بزرگ تحرك امت اسلامي است

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز(دوشنبه) در ديدار كارگزاران حج، با اشاره به اهانت انجام گرفته به پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) و تجلي عظمت شخصيت آن حضرت در چشم دوستداران و حتي دشمنان، حج امسال را داراي موقعيتي خاص و متفاوت از سالهاي گذشته ارزيابي و تأكيد كردند: تبلور زيبا و عظيم اتحاد امت اسلامي بواسطه وجود مقدس خاتم الانبياء (ص) و اظهار تنفر و خشم عميق همه مسلمانان از جبهه استكبار ‌، بايد در حج كه مركز تجمع مسلمانان از سراسر دنيا است، خود را نشان دهد و اين، معناي واقعي برائت از مشركين است.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار رهبر, کارگزاران حج, اعتراضات جهانی, توهین به رسول‌الله, تحرك امت اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
پشت پرده خبرسازی درباره جبهه پایداری چیست؟

 

حمید رسایی
 
هفته گذشته با خبرسازی دست اندرکاران یک سایت خبری، موضوع اختلاف در جبهه پایداری و انشقاق آن به دو دسته قم و تهران به تیتر اول چند رسانه جریان انحرافی و اصلاح طلب تبدیل شد. داستان از این قرار بود که یکی از عناصر سیاسی این سایت خبری که عضو حزب موتلفه اسلامی نیز هست در مصاحبه با این رسانه ادعا کرد که در جبهه پایداری دو تفکر قم و تهران حاکم است.


ادامه مطلب

برچسب ها : خبرسازی درباره جبهه پایداری, جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
مصباح دوستان و جدال با جزم اندیشان غرب‌گرا

 

عباس بخشی

در حالی که آیت الله مصباح یزدی همواره بعد از وقایع فتنه 88 و قهر یازده روزه بر ضرورت صف بندی شفاف نیروهای انقلاب با جریان نفوذي در دولت و پیاده نظام فتنه در داخل کشور تاکید فرمودند، برخی از از جریان های التقاطی سیاسی – مذهبی تذکرات ایشان را تاب نیاورده و به اشکال مختلف به جایگاه و مقام ایشان توهین می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مصباح دوستان, جدال, جزم اندیشان غرب‌گرا, عباس بخشی, ,
توسط : ولایتمداران |
کلیپ اختصاصی رجانیوز از صحبت های سید حسن نصرالله در دهه 60
وقتی سید حسن نصرالله در دهه شصت هم از ولایت فقیه دفاع می کرد و گاف های کروبی را جواب می داد!

 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این ضرب المثل دقیقا بر ماجرای مخالفان ولایت فقیه و حضرت سید حسن نصرالله منطبق است. اخیرا، برخی از این افراد، به زعم خود برای آنکه شخصیت سید حسن نصرالله را زیر سؤال ببرند، یک فایل قدیمی ویدئویی از او را منتشر کرده اند که طی آن، سید حسن نصرالله از رابطه حزب الله با انقلاب اسلامی می گوید. طبق قرائن، این فایل به سال های 64 تا 67 مربوط است. در حالیکه منتشر کنندگان این ویدئو سعی داشته اند اینگونه جلوه دهند که سید حسن نصرالله به «ایران» ابراز وفاداری می کند، محتوای سخنان سید دقیقا برعکس آن است و سید حسن نصرالله ضمن تأکید بر وابستگی و پیوستگی به «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه»، تأکید می کند حرفهای کسانی مانند آقای کروبی (نماینده وقت امام در حج) که می گویند حزب الله وابسته به «ایران» است مطلقا صحیح نیست. با هم این ویدئوی قدیمی و جذاب را می بینیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : کلیپ, سید حسن نصرالل, دهه 60, گاف های کروبی, دفاع از ولایت فقیه, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ مستند رجانیوز به شبهه پراکنی ها ‌درباره نامه 1/6
امام خمینی:ترسيدم كه با پخش اين نامه، خون مردم به جوش بيايد و بريزند و آقاي منتظري را بكشند

 

 

محمدامین فرج اللهی: اطرافیان و وابستگان آیت الله منتظری که از هواداران سیدمهدی هاشمی معدوم هستند بار دیگر با تشکیک در به صحت نامه ی 6/1 امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری، نسبت های ناروایی را متوجه امام راحل نموده و به بهانه ی حمایت از آیت الله منتظری به عقده گشایی علیه امام امت پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ رجانیوز, شبهه پراکنی, نامه 1/6 امام خمینی, منتظري, فرج اللهی, ,
توسط : ولایتمداران |
در جمع فرماندهان ارتش مطرح شد
تأکید فرمانده کل قوا بر دستیابی به قابلیتهای نظامی که تعرض به حصار مستحکم کشور را غیرممکن کند

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جمع فرماندهان ارتش و دست اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای ارتش با ابراز خرسندی از پیشرفت مشهود در سراسر ارتش، «توأم شدن علم و عمل» را مهمترین عامل تحقق اهداف و انجام شدن صحیح کارها برشمردند و نیروهای مسلح را به توجه کامل به این عامل اساسی و پیش برنده فراخواندند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تأکید فرمانده کل قوا, قابلیتهای نظامی, فرماندهان ارتش, حصار مستحکم کشور, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/1
شهید مطهری در اوج انقلاب چگونه از شريعتي انتقاد کرد/ اسلام‌شناسان بزرگ در آثار دکتر چه می‌دیدند؟

 

وحید خضاب: ماجرای این نوشته، خیلی خلاصه، به آنجا بر می گردد که چندی پیش یک سایت طرفدار جریان نفوذي، در نوشته ای مشمئزکننده و سراسر توهین راجع به علامه مصباح یزدی (حفظه الله) فحاشی های عجیب و غریبی کرده بود. بعد از شروع موج محکومیت ها از طرف دوستداران اسلام و انقلاب، آقای دکتر عبدالرضا داوری در جایی بحثی کرده بود و به نوعی اصل ایراد به حضرت علامه را وارد دانسته و تنها به لحن آن فحش نامه ایراد گرفته بود. در طرف دیگر هم کسی احساس تکلیف کرده و ضمن رجوع به سوابق نوشتاری آقای دکتر داوری در برخی نشریات از دوره اصلاحات به بعد، نشان داده بود ایشان که زمانی خود خنجر دهن دریدگان مثلا اصلاح طلب را درباره حضرت علامه تیز می کرده، بعد از مدتی در بحث با همان ها خود را طرفدار علامه نشان داده و حالا هم مجددا به حکم کل شیء یرجع الی اصله، به دوره تیز کردن خنجر فحاشان برگشته و معلوم نیست این سیکل معیوب را تا کی ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/2
هماهنگی عمقی و اصولی نظرات شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح درباره اشتباهات فکری دکتر شریعتی

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. اینک بخش دوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در نوشهر
چگونه است که درباره هلوکاست و همجنس‌بازی آزادی بیان محلی از اعراب ندارد اما اهانت به مقدسات اسلام آزاد است؟!

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایت اهانت به چهره منور خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) تأکید کردند: ملتها با شناخت سیاستهای اسلام ستیزانه استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت امریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از اینگونه اقدامات جنون آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, دانش آموختگی دانشجویان, دانشگاههای افسری ارتش, دانشگاههای افسری در نوشهر, هلوکاست, همجنس‌بازی, آزادی بیان, اهانت به مقدسات اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنرانی شورانگیز امروز سید حسن نصرالله در حضور صدها هزار نفر در ضاحیه بیروت

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که شخصا در تظاهرات گسترده مردمی لبنان در ضاحیه بیروت برای محکوم کردن توهین اسلام ستیزان به پیامبر اعظم اسلام شرکت کرده بود، در سخنانی کوتاه، حضور مردمی در این تظاهرات را لبیک آنها به ندای رسول الله دانست و تاکید کرد که ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که هر یک به رسول خدا بگوییم که جان ما و پدر و مادر ما فدای شما باد، روح و خون و خانواده و فرزندان ما فدای کرامت و شرافت شما باد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنرانی سید حسن نصرالله, ضاحیه بیروت, توهین اسلام ستیزان, توهین به پیامبر, ,
توسط : ولایتمداران |

ترديد در ولايت فقيه، ترديد در ولايت امام عصر است

رييس كميسيون فرهنگي مجلس، ولايت فقيه را موضوعي متقن و محكم برشمرد و بر اين‌نكته كه ميزان در مسائل سياسي بايد ولايت باشد، تاكيد كرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ترديد در ولايت فقيه, ولايت امام عصر, مرتضي آقا تهراني, ,
توسط : ولایتمداران |
پیام مهم ولی امر مسلمین در پی اهانت به ساحت نورانی رسول الله(ص)
متهم اول در این جنایت صهیونیسم و امریکا است
 در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم، امريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : متن پيام رهبر, پیام رهبر, اهانت به رسول الله, متهم اول, ,
توسط : ولایتمداران |
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

مهدی هاشمی حلقه واصل بین فتنه گران داخلی و خارجی است

 
آقای هاشمی یک مرتبه با طرح بحث تقلب در خطبه های نماز جمعه تهران توانست مقدمات فتنه 88 را آماده سازد. امثال تاج زاده و ابطحی و افراد دیگری که در فتنه 88 نقش داشتند، خودشان اعتراف می کنند که "تقلب" رمز و کلید فتنه سال 88 بود و آقای هاشمی با طرح بحث تقلب توانست آبروی سی ساله جمهوری اسلامی را خدشه دار کند و فتنه عمیق و سنگینی مثل 88 را پدید بیاورد. هاشمی با طرح بحث تقلب می خواهد دوباره نظر اپوزیسیون و مخصوصا کشورهای غربی را به خودش جلب کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : مهدی هاشمی, حلقه فتنه گران, مقدمات فتنه 88, انتخابات آزاد, جلالی, ,
توسط : ولایتمداران |
آسيب‌شناسي حوزه در گفت‌وگو با ‌آيت‌الله صفايي‌بوشهري
فرمایشات رهبرانقلاب نه خوب درک شده و نه روش صحیحی در اجرای آن اتخاذ شده است
 

 

تحول در حوزه‌هاي علميه موضوعي است كه رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاكيد داشتند كه از آن جمله در ديدار با طلاب، فضلا و اساتيد حوزه علميه قم‏ در مهرماه سال 1389 بود كه ايشان از آن به عنوان مسئله‌اي مهم ياد كردند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين در ديداري كه اخيرا و پيش از آغاز سال تحصيلي حوزه با اعضاي شوايعالي حوزه‌هاي علميه سراسر كشور داشتند، بر ضرورت جدی گرفتن تحول در حوزه‌های علميه و زنده كردن ظرفيت‌های درونی آن تاكيد كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آسيب ‌شناسي حوزه, صفايي ‌بوشهري, تحول حوزه‌هاي علميه, ,
توسط : ولایتمداران |
ناگفته های امام خامنه ای از سیره امام صادق(ع)

امام صادق(ع) مرد علم و دانش، مرد مبارزه، مرد تشكیلات

اما آن بعد سوم را كه اصلاً نشنیده‌اید، مرد تشكیلات بودن امام صادق(ع) است كه یك تشكیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حكومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود. تشكیلات یعنی چه؟ یعنی این كه وقتی امام صادق(ع) اراده می‌كند آن چه را كه او می‌خواهد بدانند، نمایندگان او در سراسر آفاق عالم اسلام به مردم می‌گویند تا بدانند. یعنی...


ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته های خامنه ای, سیره امام صادق, تشكیلات امام صادق, حركت تشكیلاتی, ,
توسط : ولایتمداران |

تقدیر رهبر معظم انقلاب از مدال آوران پارالمپیک

در پی موفقیت های جانبازان و معلولان کشورمان در رقابتهای پارالمپیک 2012 و همچنین در پاسخ به نامه رئیس کمیته ملی پارالمپیک، حضرت امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از افتخار ‌آفرینی های آنان قدردانی کردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تقدیر رهبر, مدال آوران, پارالمپیک, ,
توسط : ولایتمداران |
نسخه فرهنگ1/ پرونده اي براي عملكرد مسئولين درباره مطالبات فرهنگي رهبرانقلاب
فرهنگي كه همچنان مظلوم است/ نسخه اي كه پيچيده شد اما عمل...خدا عالم است!
 

 «من يك وقتى نسخه‌‌اى از آن كارهاى عميقِ لازم را به آقاى رئيس‌‌جمهور دادم؛ همان‌ها بايد دنبال شود و بايد دنبال مي‌شد.» اين يك جمله از بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت در همين چند روز پيش است كه ايشان درباره فعاليتهاي فرهنگي دولت بيان فرمودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نسخه فرهنگ1, پرونده عملكرد مسئولين, مطالبات فرهنگي رهبر, ,
توسط : ولایتمداران |

علامه مصباح در دوره اصلاحات گفته بود که حاضر است سر دار هم برود

 
علامه مصباح در دوره اصلاحات می گفتند آماده هستم که مرا مثل شیخ فضل الله نوری توسط قاضی جمهوری اسلامی سر دار هم ببرند ولی این تکلیف مرا ساقط نمی کند چون انحراف مخصوصا در زمان اصلاحات زیاد بود بنابراین ایشان از قبل از انقلاب که با جریان روشن فکری دینی در گیر شد،روشن فکری های دگر اندیش با زمان طاغوت که درگیرشد


ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, دوره اصلاحات, جریان روشن فکری دینی, ,
توسط : ولایتمداران |

امتحان علامه محمدتقی جعفری با زیباترین دختر دنیا

 
به گزارش بی باک به نقل از تبیان، از علامه محمدتقی جعفری می پرسند چی شد كه به این كمالات رسیدی ؟!

ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعریف میكنن و اظهار میكنند كه هر چه دارند از كراماتی است كه بدنبال این امتحان الهی نصیبشان شده:


ادامه مطلب

برچسب ها : امتحان علامه جعفری, زیباترین دختر دنیا, كمالات علامه محمدتقی جعفری, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان:
شكست مفتضحانه دشمنان در نبرد ديپلماتيك با ایران/ بايد مراقب بود تا مغالطه‌ها ما را به اشتباه در تحليل گرفتار نكند
 

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(پنجشنبه) در ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان شرايط كشور را در مجموع، در حال پيشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمايش اقتدار، شكوه و عظمت نظام اسلامي، تأكيد كردند: دشمنان ملت ايران، با حماقت خود، ‌اين اجلاس را به يك جنگ ديپلماتيك با جمهوري اسلامي ايران تبديل كردند كه نتيجه آن، شكست مفتضحانه آنها بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, ديدار اعضاي مجلس خبرگان, شكست مفتضحانه دشمنان, نبرد ديپلماتيك, ,
توسط : ولایتمداران |
رحيم‌پور در جمع دانشجويان:
معناي اقتصاد مقاومتي يعني نه گفتن به اقتصاد شل و مفت‌خوري/ كساني كه بايد با آنها مثل سگان برخورد كرد

 

استاد حسن رحيم‌پور ازغذي از جمله مدوعوين سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل كه در سخناني كه به بيش از دو ساعت كشيد، با بيان پرسش‌ها و يادآوري فرمايشاتي از رهبرفقيد انقلاب به تبيين موضوع " پيشرفت، مقاومت و عدالت" پرداخت.

پرسش و پاسخ با دانشجويان حاضر در اين نشست، آخرين بخش از سخنراني رحيم‌پور بود كه در آن به سوالات متفاوت حاضران پاسخ داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : رحيم‌پور, معناي اقتصاد مقاومتي, اقتصاد شل و مفت‌خوري, پيشرفت, مقاومت, عدالت, ,
توسط : ولایتمداران |
khamenei.ir منتشر کرد

جزئیاتی از دیدار رهبر معظم انقلاب با سران کشورها در اجلاس تهران

مشاور عالی رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در این گفتار به تبیین شرایط بین‌المللی در زمان برگزاری اجلاس و بیان جزئیاتی از دیدارها و رایزنی‌های صورت گرفته می‌پردازد.


ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار رهبر, سران کشورها, اجلاس تهران, مشاور عالی رهبر, ولایتی, khamenei, ir, ,
توسط : ولایتمداران |
متن پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری نماز

 

در پیام مقام معظم رهبری به بیست‌ویکمین اجلاس سراسری نماز آمده است: باید اعتراف کنیم که هنوز مجموعه ما مسئولان نظام اسلامی وظیفه خود را درباره نماز تمام و کمال ادا نکرده‌ایم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیام رهبر, پیام اجلاس نماز, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 41 صفحه بعد