منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2567
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 2684
بازدید ماه : 2680
بازدید کل : 104939
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
آيت‌الله جنتي: مردم به کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت وصل‌اند رای نمی‌دهند

 

خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به شهادت شهيد احمدي‌روشن بيانات مقام معظم رهبري را يادآور شد و گفت: از مجازات مرتكبان اين جنايت چشم‌پوشي نخواهد شد و انتظار داريم هرچه زودتر خبر شروع اين مجازات به مردم برسد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله جنتي, کانون‌های قدرت و ثروت, نماز جمعه تهران, شهيد احمدي‌ روشن, مجازات مرتكبان, آدم‌كشي و ترور, مبارزه با تروريسم, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله نوری همدانی:


نقش حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا بیان شود
سپاه نیوز: حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید خواستار بیان ابعاد متفاوت خطبه حكیمانه و نقش گسترده حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله نوری همدانی, نقش حضرت زینب, تبیین حقایق كربلا, ,
توسط : ولایتمداران |
منطق "مقابله به مثل" در مقابل ترور دانشمندان ايران
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر لزوم مقابله به مثل علیه آمران و مباشران ترور دانشمندان ایرانی گفت: آقایانی که درباره این مقابله به مثل خدشه وارد می‌کنند، مغالطه می کنند و این مغالطه در اسلام مقبول نیست، چرا که در فقه آل محمد علیهم‌السلام مباحث قتال، تعدی و مسائل مربوط به مقابله به مثل و قصاص مبنا دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : مقابله به مثل, ترور دانشمندان ايران, حجت‌الاسلام و المسلمین سالک, سخنگوی جامعه روحانیت مبارز, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در منزل شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد حضور یافتند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیشب (پنجشنبه) با حضور در منزل شهیدان مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد، دو تن از شهدای نخبه کشور، در فضایی معنوی با خانواده‌های آنان دیدار و گفتگو کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب, شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد, شهدای نخبه جوان, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله رجبی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
توصیه به رقابت در امر خیر توصیه صریح قرآن است و مهم این است که رعایت سلامت در رقابت صورت گیرد و انگیزه الهی مدنظر باشد. اصل رقابت قطعا مشکلی ندارد و به پرشورتر شدن فضا هم کمک می‌کند


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله رجبی, رقابت سالم, نهمین دوره انتخابات مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام روانبخش

فتنه عمیق 88 فتنه ای بود که در 32 سال انقلاب نمی توان شبیه آن را دید؛ توطئه ای عظیم که در آن چند رییس مجلس و رییس جمهور و وزیر و وکیل و نخست وزیر و شخصیت های سیاسی باتجربه 30 ساله حضور داشت و با حمایت های مالی و طراحی های دشمنان خارجی بر اساس دستور العمل های جین شارپ صورت گرفت و نتیجه آن را قطعی می دانستند. ولی با عنایت و امداد های الهی شکست سختی را تحمل کردند و رسوا شدند. دشمن که قبل از ایران، در چند کشور آسیای میانه، قطعی بودن مدل جین شارپ را تجربه کرده بود پس از این شکست تلخ در کابوسی وحشتناک فرو رفت و هنوز درحال واکاوی علل این شکست بزرگ به سر می برد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روانبخش, ایران گرجستان, فتنه عمیق 88, توطئه ای عظیم, نماز جمعه تاریخی, امام خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |

حسين شريعتمداري
طي چند روز گذشته بسياري از خوانندگان گرامي در تماس با روزنامه، نظر كيهان را درباره مقاله روز دوشنبه- 19 دي ماه- آقاي حسين علايي در روزنامه اطلاعات جويا شده بودند. پاسخ اوليه ما اين بود كه واكنش نسبت به اينگونه نوشته ها يكي از اصلي ترين اهداف كساني است كه آن را تدارك ديده اند تا از اين طريق يك ماجراي دم دستي و كم اهميت را به موضوع روز تبديل كرده و به فتنه گران تنفس مصنوعي بدهند. از اين روي پرداختن به آن را غيرضروري مي دانستيم، اما بعد از انتشار نامه تعدادي از سرداران محترم سپاه در اعتراض به آقاي حسين علايي و نصيحت همراه با ملامت وي كه از غيرت ديني و انقلابي آن عزيزان حكايت مي كرد، اشاره به نكاتي چند درباره يادداشت آقاي علايي را ضروري تلقي كرديم و در اين وجيزه نگاهي - هرچند گذرا- از زاويه اي ديگر به ماجرا خواهيم داشت. اميد آن كه آقاي حسين علايي در اين نوشته انديشه كند و چنانچه گفتني هاي آن را شنيدني ارزيابي كرد، پاي از بازي بيشتر در ميدان دشمن بيرون بكشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حسين شريعتمداري, قطره درياست, حسين شريعتمداري, حسين علايي, روزنامه اطلاعات, نظر كيهان, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله خوشوقت با واکاوی دلایل انحراف جامعه رسول الله
کوفیان می‌گفتند تا چرخ زندگی‌مان بچرخد در خدمت اهل بیتیم!
 

 

"هزاران نامه‌ دعوت به امام حسین علیه‌السلام نوشتند؛ او را دوست داشتند و با دشمنانش دشمن بودند؛ اصلاً شیعه او بودند. اما ناگهان ورق برمی‌گردد... همین‌ها نه تنها از او حمایت نمی‌كنند، بلكه بر قتل او اتفاق می‌كنند. موضوع، آن‌قدر هولناك و عجیب است كه هر وجدان بیداری را تكان می‌دهد. اگر آنها این‌چنین لغزیدند، چه ضمانتی وجود دارد كه ما نلغزیم؟"



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله خوشوقت, واکاوی دلایل انحراف, انحراف جامعه رسول الله, دلایل انحراف, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم آيت‌الله مصباح در جمع تعدادي از مردم اصفهان
يك سردار با بي‌ادبي‎اش كاري كرد كه هيچ دشمني نمي‎توانست/ اطاعت از امر رهبري بر همه واجب است نه امر هركس كه عمامه به‌سر دارد
 

 

يك هفته پس از آنكه حسين علايي با نوشتن مقاله‌اي در روزنامه اطلاعات آن‌هم در روز 19 دي، موجب ذوق‌زدگي دشمنان انقلاب اسلامي شد، آیت‌الله مصباح یزدی امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان اصفهان گفت: امروز کار کسانی به جایی رسیده که روزی در جبهه ها پست مهمی داشتند، زاویه باز کردند و با سابقه چند ساله در جبهه سردار و امیر بودند اما در مقابل رهبری مقاله می نویسند و بی ادبی می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مهم آيت‌الله مصباح, جمع مردم اصفهان, سردار بي ‌ادب, بی ادبی سردار, حسين علايي, مقابل رهبری, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام حسينيان در جمع عزاداران هيئت الرضا(ع): وقتي ابوذر فرياد مي زد مي گفتند او تند است و جامعه را به هم مي ريزد

صحابه رسول خدا با سكوت‏شان حق اهل بيت عليهم السلام را به جا نياوردند، عده اي با سكوت بي مزد و مواجب و عده اي هم به دنيا طلبي با پول و مزدوري. همين طلحه و زبير از صحابه رسول خد صلي الله و عليه و آله بودند اما در جنگ جمل به خاطر دنيا طلبي در مقابل اهل بيت عليهم السلام قرار گرفتند / مي فرمايند كه ارزش ها تغيير پيدا كرد، ما اهل بيت عليهم السلام ضد ارزش شده ايم. چرا كه مردم دنيا طلب شدند، صحابه اي كه بايد براي دين خدا و ارزش هاي الهي زبان از كام برگيرند و بر سر ظالمين بكوبند، همه سكوت كردند / يك اباذر پيدا مي شد و در خيابان هاي مدينه و دمشق فرياد مي زد كه چرا با اهل بيت پيامبر صلي الله و عليه و آله اين گونه برخورد كرديد، چرا حق آنها را ضايع كرديد، چرا آنها را منزوي كرديد، عثمان، اباذر را تبعيد كرد، روزي كه مي خواست براي تبعيد برود، پنج نفر به بدرقه اش آمدند، علي، حسن، حسين عليهم السلام به همراه عمار و مقداد



ادامه مطلب

برچسب ها : حسينيان, عزاداران هيئت الرضا, فرياد ابوذر, سكوت بي مزد, دنيا طلبي, تبعيد اباذر, ,
توسط : ولایتمداران |

  چه کسانی به توصیه های آیت الله مهدوی کنی عمل نکردند؟ + تصاویر

از سوی دیگر حضرت آیت الله مهدوی کنی رئس محترم مجلس خبرگان رهبری نیز هدایت و ارشاد جمع دیگری از دوستان اصولگرا را برعهده گرفته است و در مناسبتهای مختلف توصیه های به همه اعضای جریان اصولگرایی نموده اند که به نظر می رسد برخی از کسانی که ادعای حرف شنوی از این عالم بزرگوار را دارند، به هیچ وجه رهنمودهای وی را جدی نگرفته و قصد عملی کردن آنرا نداشته و ندارند.
 
در شرایط حساس فعلی برخی بزرگان دینی که قابل احترام برای همه مردم و مومنین هستند، احساس وظیفه کردند و از باب ارشاد و دلسوزی به میدان آمدند تا علاوه بر اینکه مانع نفوذ منحرفین و فتنه گران در جریان اصولگرایی شوند، ارشادات و توصیه های لازم را نیز خطاب به نیروهای انقلاب داشته باشند.


ادامه مطلب

برچسب ها : عمل نکردند به توصیه ها, توصیه های آیت الله مهدوی, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |

  مال حرام مانع از هر جاذبه ای می شود

آیت الله مظاهریدر تشریح وضعیت روایاتی که از دوران امام حسین و واقعه کربلا به زمان حال رسیده، گفت: این آیات و روایات از ظرافت و دقت خاصی برخوردارند و باید تامل بسیار بر روی آن ها باشد.

به گزارش خبرگزاری پانا، مشروح بیانات این مرجع تقلید در ذیل آورده می شود؛



ادامه مطلب

برچسب ها : مال حرام, مانع هر جاذبه, آیت الله مظاهری, مشروح بیانات, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در ديدار با مردم قم: حضور مردم در انتخابات پرشور و دشمن شكن خواهد بود
استفاده از بيت المال در انتخابات اشكال مضاعف دارد، ضمن آنكه هر فردي را هم نمي توان براحتي متهم به اينگونه مسائل كرد / نامزدها بايد با قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شوند زيرا اگر كساني با هدف قدرت طلبي و بدست آوردن ثروت و يا انگيزه هاي ناسالم ديگر وارد انتخابات شوند، به مردم و كشور خدمت نخواهند كرد / شيوه اي كه در باصطلاح دموكراسي هاي دنيا بويژه در امريكا مرسوم است و نامزدها با حمايت مالي كمپاني ها، شركتها و افراد ثروتمند، وارد انتخابات مي شوند و بعد از پيروزي در انتخابات نيز وامدار اين افراد هستند / در انتخابات سال 88 عده اي راه قانون شكني، تحميل هزينه به كشور و مردم، شاد كردن دشمن، و اجراي برنامه هاي مورد نظر دشمن را برگزيدند ولي راه به جايي نبردند زيرا مردم در صحنه بودند / رقابت غير از خصومت و تهمت زني متقابل است، رقابت به معناي اثبات خود با نفي ديگران نيست. رقابت، دادن وعده هاي خلاف قانون، براي جلب نظر مردم نيست / نظام جمهوري اسلامي امروز نه تنها در شرايط شعب ابي طالب نيست بلكه در شرايط بدر و خيبر قرار دارد / هيچ موردي كه انتخابات را ناسالم كرده و يا نتيجه آنرا تغيير داده باشد، وجود نداشته و همان رأي و انتخاب مردم، واقع شده است / دستگاههاي خبيث استكبار اعم از امريكا، انگليس ، صهيونيستها و ديگران تلاش دارند تا اين انتخابات را مخدوش و براي ملتهاي ديگر مأيوس كننده جلوه دهند / جبهه استكبار تلاش دارد با ترساندن مردم و مسئولان از تحريم ها، در اراده آنان اختلال ايجاد و مردم را از صحنه خارج كند / بهترين خاطره ها، حضور عظيم و خيره كننده چهل ميليوني مردم در پاي صندوقهاي رأي بود و بدترين خاطره ها مربوط به «جرزني هاي» سياسي برخي افراد ناباب، نادان و بعضاً معاند، در انتخابات بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : امام خامنه ای, حضور مردم, حضور در انتخابات, حضور پرشور و دشمن شكن, ديدار با مردم قم, رهبر معظم انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
حسين(ع) شهيد راه حقيقت و ياري دين
آيت‌الله صافي گلپایگانی
بسم الله الرحمن الرحيم

عظمت انسان و کامل‌ترين و جامع‌ترين نمونه انسانيت

ليس على اللّه بمستنكر أن يجمع العالم في واحد

از قدرت خداوند بعيد نيست که همه عالم را در يک نفر جمع کند؛ يعني اينکه در حقيقت، از خداوند بعيد نيست، زيرا او عظمت و رشادت و ويژگي‌هاي برجسته و موجبات فخر جاودان و شکوه را در حسين ـ عليه السلام ـ جمع کرده است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صافي گلپایگانی, حسين, شهيد راه حقيقت, ياري دين, جامع‌ترين نمونه انسانيت, عاشورا, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
باید رذالت‌های آمریکا را به دنیا نشان دهیم
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم حفاظت از دانشمندان کشورمان گفت: ‌باید رذالت‌های آمریکا را به دنیا نشان دهیم و مردم دنیا ‌را بیدار کنیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله امامی کاشانی, رذالت‌های آمریکا, خطبه‌های نماز جمعه تهران, لزوم حفاظت از دانشمندان کشورمان, ,
توسط : ولایتمداران |
 
پیام تسلیت امام خامنه ای در پی شهادت دانشمند نخبه جوان:
از مجازات مرتکبان این جنایت چشم‌پوشی نخواهیم کرد
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم
به گزارش بی باک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.

متن پیام به این شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : پیام تسلیت امام خامنه ای, شهادت دانشمند نخبه جوان, مجازات مرتکبان, شهید احمدی‌ روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
نسخه چاپيارسال به دوستان حجت الاسلام طائب در جمع مردم قاین:
اگر مشایی بد نبود برایش دعا میکردم
حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه جریان انحرافی اصل و فرعش مشائی است، گفت: اگر مشائی آدم بدی نبود برایش دعا میکردم.


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام طائب, دعا برای مشایی, اصل و فرع جریان انحرافی, ,
توسط : ولایتمداران |
علامه مصباح به فرمانده سپاه چه گفت؟

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی مشکلات فرهنگی جامعه را ناشی از بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی و غفلت‌ از ارائه راهکارهای مناسب در مواجهه با این موضوع دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آثار آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران ضمن شکرگزاری خداوند به خاطر موهبت عظیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال‌ها باید بگذرد تا ابعاد این انقلاب و نقشی که در تغییر مسیر جامعه اسلامی داشته است، شناخته شود، بی‌تردید، بعد از گذشت 30 سال، بیداری اسلامی گوشه‌ای از عظمت انقلاب اسلامی را نمایان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, فرمانده سپاه, مشکلات فرهنگی جامعه, بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی, غفلت‌ فرهنگی, راهکارهای مناسب, تغییر مسیر, جامعه اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
نظرصريح آيت الله مصباح يزدي درخصوص حلقه انحرافي و همچنين مواضع فعلي احمدي نژاد 
عمده چيزي كه مانع از اصلاح آن اشتباهات شد، دلبستگي ايشان به يك شخص خاصي بود، كه هنوز هم براي بنده اين يك معمايي است كه اين چنين آدمي با اين فراست با اين هوش با اين كارآمدي، چطور شيفته يك نفري مي شود كه از خودش ضعيف تر است و صدها نقطه ضعف در آن قابل رؤيت است. براي بنده هنوز اين معما باقي است! اما به هر حال يك واقعيتي است / شايد مقام معظم رهبري براي دوره دوم رياست ايشان وقتي متوجه شدند كه مي تواند اين فرد (مشايي) يك منشأ خطري شود، خواستند جلو آن را بگيرند؛ نامه اي كه نوشتند براي معاون اولي در واقع معنايش همين بود و اين برخورد رهبري خيلي چيز عجيبي بود! سابقه ندارد كه ايشان مثلا براي يك پستي كه وزارت هم نيست - پست وزارت را كه مجلس بايد رأي اعتماد بدهد - چنين اظهار نظري كرده باشند


ادامه مطلب

برچسب ها : نظر صريح, آيت الله مصباح يزدي, حلقه انحرافي, مواضع فعلي احمدي نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار شیرازی مطرح کرد


واکنش فرمانده کل قوا به قرارداد خرید 12 فروند موشک خارجی
سپاه نیوز: رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا روایتی از خرید 12 فروند موشک پس از جنگ و واکنش رهبر معظم انقلاب به آن را مطرح کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش فرمانده کل قوا, قرارداد خرید, 12 فروند موشک خارجی, سردار شیرازی, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانات راهبردي رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، تحريم‌ها و رقابت اخلاقي
حضور دشمن‌شكن، انتخابات سالم و رقابتي/ در شرايط بدر و خيبريم نه شعب ابي‌طالب/ برخي در انتخابات 88 برنامه‌هاي دشمن را پيش گرفتند اما با حضور مردم راه به‌جايي نبردند
 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز(دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، طلاب و قشرهای مختلف مردم قم در سخنان مهمی حادثه نوزدهم دی قم را مبدأ تاریخ تحولات جدید دنیا دانستند و با اشاره به نقش «صبر و بصیرت» در موفقیتهای مستمر نظام اسلامی، به تبیین دو عامل مهم ناکارآمدی توطئه های دشمنان و استمرار زنجیره های اقتدار ملت ایران یعنی ایستادگی قاطعانه نظام بر اصول، و حضور هوشمندانه مردم در صحنه پرداختند و تأکید کردند: بر خلاف تصور و تحلیل های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد و به لطف و فضل الهی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن شکن خواهد بود و همه مسئولان و نامزدها نیز وظیفه دارند که با پایبندی کامل به قانون، زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : بيانات راهبردي, رهبر معظم انقلاب, انتخابات, تحريم‌ها, رقابت اخلاقي, حضور دشمن ‌شكن, انتخابات سالم و رقابتي, شرايط بدر و خيبر, شعب ابي‌ طالب, انتخابات 88, برنامه‌هاي دشمن, حضور مردم, سخنان مهم, حادثه نوزدهم دی قم, ,
توسط : ولایتمداران |

سيداحمد خاتمي: فتنه گران سعي دارند در 12 اسفند انتقام حماسه 9 دي را از مردم بگيرند

سيداحمد خاتمي گفت: فتنه گران مي خواهند با كمرنگ جلوه دادن انتخابات مجلس، انتقام حماسه 9 دي را در 12 اسفند بگيرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقام حماسه 9 دي, سيداحمد خاتمي, فتنه گران, انتخابات مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله مصباح یزدی در یادواره شهید میثمی؛

حجت الاسلام شهید میثمی، مصداق انسان دارای تربیت خاص الهی است
سپاه نیوز؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: می‌توان حجت الاسلام والمسلمین شهید میثمی را یکی از مصادیق بندگانی دانست که دارای تربیت خاص الهی هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله مصباح یزدی, یادواره شهید میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |

آيت‌الله مصباح يزدي: هم‌فکري علمي و کار جمعي رشد علمي را به دنبال دارد

 

علامه مصباح تأکيد کرد: در اظهارنظرها از اظهارنظر احساسي و عاطفي پرهيز کنيد و با دليل منطقي نظر دهيد، انعطاف در بحث، احترام گذاشتن به نظر ديگران و حسن ظن به طرف مقابل را رعايت کنيد و نسبت به مسائلي که خطرهاي جدي مي‌تواند داشته باشد، سهل نگيريد


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح يزدي, هم‌فکري علمي, کار جمعي, رشد علمي, ,
توسط : ولایتمداران |

با شرکت صدها اندیشمند و صاحب‌نظر و با موضوع زن و خانواده


سومین نشست اندیشه‌های راهبردی در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد
سپاه نیوز: صدها تن از اندیشمندان، صاحبنظران، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سومین نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی، به تعامل فکری و بررسی ابعاد مختلف موضوع زن و خانواده پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شرکت صدها اندیشمند, موضوع زن و خانواده, سومین نشست اندیشه‌های راهبردی, رهبر معظم انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:


مجلس بستر قانون گذاری دینی و از ارکان قوام ولایت فقیه است
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مجلس عامل زیربنایی وضع قوانین در چارچوب مبانی دینی و از ارکان قوام ولایت فقیه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مجلس, بستر قانون گذاری دینی, ارکان قوام ولایت فقیه, علی سعیدی, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار آيت الله جنتي به نامزدها هزينه تبليغات را زير نظر داريم

دبير شوراي نگهبان گفت هزينه هاي بي حساب و كتاب كانديداها در انتخابات را مورد توجه قرار مي دهيم.
مراسم معارفه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران پيش از ظهر ديروز با حضور آيت الله جنتي و تمدن استاندار تهران برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار آيت الله جنتي, هزينه تبليغات, دبير شوراي نگهبان, هزينه هاي بي حساب و كتاب, كانديداها در انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |
سطح تلويزيون و «حكمت سياسي» علامه مصباح

 

بخش خبري 20:30 سيما دوشنبه شب با انتشار گزارشي در مورد آرايش و صف‌بندي‌هاي انتخاباتي، در ميان جريان‌هاي اصول‌گرا به دو طيف "جبهه متحد اصول‌گرايان" و "جبهه پايداري انقلاب اسلامي" اشاره كرد و در معرفي جبهه متحد اصول‌گرايان از هدايت و نظارت آيت‌الله مهدوي‌كني و آيت‌الله يزدي نام برد و سپس افزود كه عمده جريان‌هاي اصول‌گرا در اين طيف حضور دارند. در اين بخش از گزارش تصاوير همچنين تصاوير افرادي نشان داده شد كه بارها در ماه‌هاي اخير نسبت به حضور آن‌ها در اين گروه انتقادهايي مطرح شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سطح تلويزيون, حكمت سياسي, علامه مصباح, بخش خبري 20:30, آرايش و صف‌بندي‌هاي انتخاباتي, جريان‌هاي اصول‌گرا, جبهه متحد اصول‌گرايان, جبهه پايداري انقلاب اسلامي, دكتر مجتبي زارعی, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ‌هاي حجت الاسلام پناهيان به پرسش‌هاي مهم در مورد خانواده
اهمیت خانواده در زمینه‌سازی براي ظهور چه میزان است/ چرا حقوق مرد در خانواده بیشتر از زن است/ راه‌کار حل مشکلات رفتاری همسران
 

 

امروز (چهارشنبه) سومین نشست اندیشه‌های راهبردی با محور "زن و خانواده" در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار مي‌شود. یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی تاسیس جامعه‌ای آرمانی و ایجاد مدینه‌ای فاضله برای مقدمه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که این اتفاق جز از مسير تشکیل خانواده‌ای ايماني و سالم نمي‌گذرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ‌هاي حجت الاسلام پناهيان, پرسش‌هاي مهم خانواده, میزان اهمیت خانواده, زمینه ‌سازی براي ظهور, حقوق مرد در خانواده, حل مشکلات رفتاری همسران, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 41 صفحه بعد