منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 552
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 669
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 102924
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
ناگفته‌هاي دختر شهيد لاجوردي از پدر/ هاشمي در دهه 60 هم براي مسئله‌دارها توصيه‌نامه مي‌نوشت
 

 

چندی پیش زهره سادات لاجوردی فرزند شهید بزرگوار سید اسد الله لاجوردی و استاد دانشگاه میهمان رجانیوز بود و با خبرنگاران رجانیوز گفت‌وگوی تفصیلی داشت. خانم لاجوردي كه به دعوت جبهه پايداري انقلاب اسلامي كانديداي انتخابات مجلس نهم نيز شده است، در اين گفت‌وگو هم ناگفته‌هايي را از پدرش به‎عنوان ديده‎بان بصير انقلاب مطرح كرد و هم در شرايطي كه در سال‌هاي اخير معاونت فرهنگي مركز زنان و خانواده رياست جمهوري را برعهده دارد، نظراتش را در مورد وضعيت حجاب و عفاف در جامعه و دانشگاه‌ها، خانواده و راه‌حل‌هاي پيشنهادي براي اصلاح وضعيت موجود گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته‌هاي دختر شهيد لاجوردي, شهيد لاجوردي, هاشمي در دهه 60, توصيه‌نامه براي مسئله‌دارها, توصيه‌نامه هاشمي, زهره سادات لاجوردی, ديده‎بان بصير انقلاب, وضعيت حجاب و عفاف, ,
توسط : ولایتمداران |
جریان واقفیه و امامت علی بن موسی الرضا

 

یکی از القاب برجسته امام رضا "عالم آل محمد" است؛ این لقب نشانگر ظهور دانش ایشان است. جلسات مناظره متعددی که امام با دانشمندان بزرگ عصر خویش داشت و در همه آنها با سربلندی تمام بیرون آمد دلیل کوچکی بر این سخن است .
امام على بن موسى الرضا (ع) در 11 ذیقعده سال 148 هجری قمری در مدینه منوره متولد شد. پدرش امام موسى بن جعفر(ع) و مادر گرامی آن حضرت نجمه خاتون بود. کنیه ایشان "ابوالحسن" و او را "ابوالحسن الثانى" می نامیدند و مشهورترین لقب امام هشتم "رضا" است و صابر، فاضل، وفى، رضى و... از دیگر القاب ایشان به شمار می رود.
امام علی بن موسی الرضا(ع) دوران کودکى و جوانى را در مدینه منوره که مهبط وحى بود در خدمت پدر بزرگوار سپرى کرد و مستقیماً تحت تعلیم و تربیت امام هفتم قرار گرفت و حدود 35 سال در سایه پدر زیست و از خرمن فیض آن حضرت خوشه‌ها چید و پدر گرامی ایشان نیز در دوران حیات خود مکرر از بین تمام فرزندان خویش او را به فرمان الهى براى جانشینى خود معرفى فرمود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جریان واقفیه, امامت رضا, عالم آل محمد, زندگینامه رضا, ,
توسط : ولایتمداران |

بازتاب قتل امام رضا(علیه السلام) در زمان مامون

چون به كتابهاى تاریخى مراجعه مى‏كنیم درمى‏یابیم كه شهادت امام رضا(علیه السلام) به دست مامون به وسیله سم، حتى در زمان مامون نیز امرى معروف و بر سر زبانهاى مردم بود. بطورى كه مامون خود شكوه از این اتهام مى‏كرد كه چرا مردم او را عامل مسموم كردن امام مى‏پنداشتند!

در روایت آمده كه هنگام مرگ امام(علیه السلام) مردم اجتماع كرده و پیوسته مى‏گفتند كه این مرد - یعنى مامون - وى را ترور كرده است. در این باره آنقدر صدا به اعتراض برخاست كه مامون مجبور شد محمد بن جعفر، عموى امام، را به سویشان بفرستد و براى متفرق كردنشان بگوید كه امام(علیه السلام) امروز براى احتراز از آشوب از منزل خارج نمى‏شود.(1)



ادامه مطلب

برچسب ها : بازتاب قتل امام رضا, زمان مامون, شهادت امام رضا, ,
توسط : ولایتمداران |

  نیم نگاهی به زندگینامه امام رضا علیه السلام 

امامت ثامن الحجج علیه السلام

پذیرش امامت حضرت رضا علیه السلام از جانب احمد بن موسى علیه السلام

امام رضا علیه السلام در مدینه، پس از امامت

موضعگیرى امام رضا علیه السلام در برابر هارون

گفتگوى امام رضا علیه السلام با جاثلیق

گوشه هایى از صفات و ویژگى هاى على بن موسى علیه السلام

سخنانى از امام رضا علیه السلام

حدیث سلسلة الذهب

امام و امامت از دیدگاه امام رضا علیه السلام



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه امام رضا, حدیث سلسلة الذهب, سخنانى از امام رضا, موضعگیرى امام رضا, امام و امامت, صفات و ویژگى ها, ثامن الحجج, ,
توسط : ولایتمداران |
+فيلم: مداحي كريمي در حرم
مناظره خواندني امام رضا با عالم بزرگ مسيحي/ تحلیل هجرت حضرت معصومه/ فيلم: تعويض مضجع شريف و مداحي در حرم

 

در روز شهادت سلطان سریر ارتضا حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التهیة و الثناء بر آن شدیم تا به رسم مالوف حسینه‌ای مجازی به امید و رجای لطف آل الله علیهم السلام در رجانیوز برپا کنیم و آن را لبریز از عطر روح‌بخش رئوف آل فاطمه علیه السلام نماییم. حریم تنها امامی که ایرانیان برای سیر در سرایش نیاز به گذرنامه ندارند! نه ما که ملجأ و پناه پدران و مادران و اجدادمان بوده تا داشته و نداشته‌شان را با امام مهربان‌شان در میان بگذارند، آن زمان با که شور و شوق توش سفر بسته و عازم مشهد باصفایش می‌شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : +فيلم, مداحي كريمي در حرم, مناظره خواندني, امام رضا, عالم بزرگ مسيحي, تحلیل هجرت حضرت معصومه, فیلم, تعویض ضریح, ,
توسط : ولایتمداران |

شهادت امام رضا علیه السلام از زبان اباصلت هروی

 خبر از شهادت خویش به اباصلت اباصلت هروی می گوید:
من در خدمت حضرت رضا علیه السلام بودم. به من فرمود:« ای اباصلت! داخل این قبّه ای که قبر هارون است، برو و از چهار طرف آن کمی خاک بردار و بیاور.»
من رفتم و خاک ها را آوردم.
امام خاک‌ها را بویید و فرمود:« می‌خواهند مرا پشت سر هارون دفن کنند، ولی در آنجا سنگی ظاهر می شود که اگر همه کلنگ‌های خراسان را بیاورند، نمی توانند آن را بکَنند.» و این سخن را در مورد بالای سر و پایین پای هارون فرمود.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت امام رضا, اباصلت هروی, ,
توسط : ولایتمداران |

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در یادواره شهیدعبدالله میثمی:


شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حرکت دشمن در از بین بردن هویت ملت های مسلمان از جمله ایران گفت: شهدا قطب نمای حرکت در جامعه هستند و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : يحيي صفوي, شهیدان, قطب نمای حرکت, ملاک تشخیص حق, یادواره شهیدعبدالله میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |
با عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول خدا (ص)



ادامه مطلب

برچسب ها : 20 نکته مهم مدیریتی, بزرگترین مدیر تاریخ, پیامبر اکرم, محمد مصطفی, ,
توسط : ولایتمداران |

گوشه ای از خصائل والای پیامبر اعظم(ص)

 
 
احدی از محضر ایشان نا امید نبود و می فرمود: « برسانید به من حاجت کسی را که نمی تواند حاجتش را به من برساند.»
 
 
امروز بیست و هشتم صفر مصادف است با رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام،به همین مناسبت گوشه ای از خصلت های بیشمار و والای این اسوه اخلاق را که هر کدام از آنها می تواند سرمشق زندگی ما باشد در زیر آورده ایم:


ادامه مطلب

برچسب ها : خصائل والای پیامبر اعظم, رحلت جانسوز پیامبر, ,
توسط : ولایتمداران |

زندگی نامه امام حسن(ع)

 

تولد و کودکی
امام حسن (ع ) فرزند امیر مؤمنان علی بن ابیطالب و مادرش مهتر زنان فاطمه زهرا دختر پیامبر خدا (ص ) است . امام حسن (ع ) در شب نیمه ماه رمضان سال سوم هجرت در مدینه تولد یافت . وی نخستین پسری بود که خداوند متعال به خانواده علی و فاطمه عنایت کرد. رسول اکرم (ص ) بلا فاصله پس از ولادتش ، او را گرفت و در گوش چپش اقامه گفت . سپس برای او بار گوسفندی  قربانی کرد، سرش را تراشید و هموزن موی سرش - که یک درم و چیزی افزون بود - نقره به مستمندان داد. پیامبر (ص ) دستور داد تا سرش را عطر آگین کنند و از آن هنگام آیین عقیقه و صدقه دادن به هموزن موی سر نوزاد سنت شد. این نوزاد را " حسن " نام داد و این نام در جاهلیت سابقه نداشت .



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی نامه امام حسن, تولد امام حسن, صلح امام حسن, بیعت با امام حسن, شهادت امام حسن, تیرباران تابوت امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
فریب‌خوردگان حتی از عبا و سجاده امام حسن(ع) هم نگذشتند

 

هنگامی که زهد و ساده زیستی جای خود را به دنیاطلبی و تجمل‌پرستی دهد و هنگامی که درخشش دینارهای معاویه هوش از سر خواص ببرد و امام حسن(ع) آنقدر تنها شود که عبا و سجاده‌اش را به یغما برند، صلح تنها راه برای حفظ اسلام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فریب ‌خوردگان, سجاده امام حسن, زهد و ساده زیستی, دنیا طلبی, تجمل ‌پرستی, اسوه صبر و بردباری, شهادت امام حسن, زندگینامه امام حسن, صلح امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
در پیش همایش جبهه پايداري خوزستان مطرح شد
جبهه‌پایداری چه کسانی را معرفی می‌کند؟/ سه مقطع حركت آيت‌الله مصباح

 

دبیر امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 از بی سابقه‎ترین حوادث کشور بود، گفت: این فتنه نیز مانند حادثه کربلا است که هیچ‎گاه نباید در حافظه شیعیان کم‌رنگ شود و اگر فراموش شد، باید منتظر فتنه‌های جدیدتر و عمیق تر باشیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : جبهه‌ پایداری, جبهه پايداري خوزستان, فتنه 88, حوادث کشور, علی اصغر زارعی, ,
توسط : ولایتمداران |
سند گوياي مظلوميت امام حسن مجتبي/  صلح حسني از زبان رهبر انقلاب
بيست و هشتم ماه صفر سالروز شهادت رسول اكرم صلي الله عليه و آله و امام حسن مجتبي عليه السلام است. در مجموعه زير به روايت تصويري، صوتي و تاريخي اقدامات امام حسن و مظلوميت ايشان پرداخته شده است. اميد است كه در ايامي كه دختر بدجي الدجي حضرت صديقه‌ي طاهره سلام الله عليها عزادار پدر گرامي و فرزندان مطهرش حضرت مجتبي و حضرت رضا سلام الله عليهما هستند، اين وجيزه مرهمي بر آلام‌شان باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : سند گوياي مظلوميت, امام حسن مجتبي, صلح حسني, رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |

رد پای سلمان رشدی ملحد در خوزستان
" ح. پ" معروف به « عبدالکورش » ، عضو فعالِ یک انجمن در دزفول در اقدامی بی شرمانه با درج متنی کفر آلود، روی سیاهِ سلمان رشدیِ ملعون را سفید کرده و با تازاندنِ قلم، فراتر از نوشته های سلمان رشدیِ ملحد، قلم را به لوثِ کفرِ خویش، آلوده نمود


ادامه مطلب

برچسب ها : رد پای سلمان رشدی, ملحد خوزستان, رشدی خوزستان, عبدالکورش, انجمن دزفول, انجمن قصه دزفول, عباس معروفی, ابراهیم گلستان, قاضی ربیحاوی, ,
توسط : ولایتمداران |

  خبرنگاری که بنیانگذار اطلاعات سپاه شد

نامش غلامحسین افشردی و شغلش خبرنگاری بود. در سال ۵۹ با نام مستعار حسن باقری به جبهه رفت اما چند ماهی طول نکشید که نابغه جبهه‌های ایران شد. تا آنجا که او را بنیانگذار اطلاعات سپاه و یکی از استراتژیستهای مطرح جنگ می‌نامند.
به گزارش بی باک به نقل ازمهر، سالهاست که فرماندهان دوران دفاع مقدس در تمامی مراسمها و سخنرانیهای خون نقش جوانان در دوران دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانسته و یکی از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را حضور جوانان با ایمان، خلاق، خوش ذوق، با انگیزه و متفکر عنوان کرده اند.


ادامه مطلب

برچسب ها : خبرنگار, بنیانگذار اطلاعات سپاه, غلامحسین افشردی, حسن باقری, نابغه جبهه‌های ایران, ,
توسط : ولایتمداران |
حسين(ع) شهيد راه حقيقت و ياري دين
آيت‌الله صافي گلپایگانی
بسم الله الرحمن الرحيم

عظمت انسان و کامل‌ترين و جامع‌ترين نمونه انسانيت

ليس على اللّه بمستنكر أن يجمع العالم في واحد

از قدرت خداوند بعيد نيست که همه عالم را در يک نفر جمع کند؛ يعني اينکه در حقيقت، از خداوند بعيد نيست، زيرا او عظمت و رشادت و ويژگي‌هاي برجسته و موجبات فخر جاودان و شکوه را در حسين ـ عليه السلام ـ جمع کرده است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صافي گلپایگانی, حسين, شهيد راه حقيقت, ياري دين, جامع‌ترين نمونه انسانيت, عاشورا, ,
توسط : ولایتمداران |
واکاوی پرسشی درباره اربعین از رسول جعفریان
دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟
اعتبار اربعین امام حسین(ع) از گذشته میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین(ع) شناخته شده بوده است. کتاب «مصباح المتهجد» شیخ طوسی که حاصل گزینش دقیق و انتخاب معقول شیخ طوسی است از روایات فراوان درباره تقویم مورد نظر شیعه درباره ایام سوگ و شادی و دعا و روزه و عباردت است، ذیل ماه «صفر» می‌نویسد: نخستین روز این ماه (از سال 121)، روز کشته شدن زید بن علی بن الحسین است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : دلیل بزرگداشت اربعین, رسول جعفریان, اعتبار اربعین امام حسین, ,
توسط : ولایتمداران |

مصطفي احمدي روشن در انفجار خيابان سيد خندان تهران به شهادت رسيد

مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته كارشناسي نفت از دانشگاه شريف در حادثه انفجار صبح امروز شهيد شد

شهيدي كه در عمليات تروريستي صبح امروز به مقام شهادت نائل شده، شهيد مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته صنعت نفت از دانشگاه شريف بوده؛ وي متولد سال ۱۳۵۸ بوده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، ساعت ۸:۳۰ صبح امروز يك موتورسيكلت با چسباندن يك بمب مغناطيسي به يك دستگاه پژو ۴۰۵ در خيابان سيدخندان ابتداي خيابان گل نبي اين خودرو را منفجر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت مصطفي احمدي روشن, انفجار خيابان سيد خندان, عمليات تروريستي, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی در دیدار با مادر حاج احمد متوسلیان:


برخورد احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخورد حاج احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است.



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد احمد متوسلیان, ضدانقلاب, الگوی مناسب, جذب حداکثری, سردار نقدی, ,
توسط : ولایتمداران |

با حضور فرماندهان نیروهای مسلح؛


مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد
سپاه نیوز: مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور جمعی از فرماندهان و همرزمان این شهدا برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مراسم بزرگداشت شهدای هویزه, دانشگاه عالی دفاع ملی, شهید حسین علم الهدی, ,
توسط : ولایتمداران |

ماشاءالله، حزب الله (نكته)حسين شريعتمداري

ديروز نمازگزاران جمعه بعد از نماز عصر و به امامت حجت الاسلام والمسلمين صديقي، امام جمعه سوخته دل و عارف تهران، بر پيكر پاك و مطهر حاج بخشي، پير دلاور جبهه هاي نبرد نماز خواندند، اشك در چشم ها و غم بر دل ها نشسته بود. گاه صداي هق هق گريه در فضاي هميشه ملكوتي نماز جمعه مي پيچيد و با صداي امام جمعه درهم مي آميخت... «انا لانعلم منه الا خيراً... خدايا! ما از او غير خوبي ها نمي دانيم» و جماعت به ژرفاي دل گواهي مي داد كه از حاج بخشي جز خوبي نديده و نمي شناسد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماشاءالله, حزب الله, حسين شريعتمداري, حاج بخشي, پير دلاور جبهه ها, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله مصباح یزدی در یادواره شهید میثمی؛

حجت الاسلام شهید میثمی، مصداق انسان دارای تربیت خاص الهی است
سپاه نیوز؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: می‌توان حجت الاسلام والمسلمین شهید میثمی را یکی از مصادیق بندگانی دانست که دارای تربیت خاص الهی هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله مصباح یزدی, یادواره شهید میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |

تولد و دوران‌ كودكي‌:

 

آية‌ الله احمد جنّتي‌ در سوم‌ اسفند 1305 هجري‌ شمسي‌ در روستاي‌ لادان‌ از بلوك‌ ماربين‌، واقع‌ در سه‌ كيلومتري‌ غرب‌ شهرستان‌ اصفهان‌، چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. پدرش‌ مرحوم‌ ملا هاشم‌ از روحانيون‌ وارسته‌ و بزرگي‌ بود كه‌ از شنبه‌ تا چهارشنبه‌ در شهر اصفهان‌ حضور داشت‌ و به‌ تدريس‌ علوم‌ حوزوي‌ مي‌پرداخت‌ و روزهاي‌ پاياني‌ هفته‌ را در روستا به‌ سر مي‌برد. مردم‌ روستاي‌ او كه‌ بيشتر كشاورز و دامدار بودند و عمدتاً از نظر اخلاقي‌ در جايگاه‌ مناسبي‌ قرار داشتند، اگر دچار اختلافي‌ مي‌شدند براي‌ حل‌ و فصل‌ مسائل‌ خود به‌ او مراجعه‌ مي‌كردند، وي‌ تا پايان‌ عمر رابطه‌اش‌ را با حوزه‌ علميه‌ اصفهان‌ قطع‌ نكرد و از محضر عالمان‌ بزرگي‌ همچون‌ حاج‌ آقا رحيم‌ ارباب‌ و حاج‌ سيد علي‌ نجف‌ آبادي‌ بهره‌ برده‌ بود در آمدش‌ منحصر به‌ وجوه‌ شرعي‌ و يا از طريق‌ وعظ‌ و خطابه‌ بود. او يك‌ فرزند بيشتر نداشت‌. مادر آية‌ الله احمد جنّتي‌ نيز زني‌ پاك‌ و صبور بود و علاوه‌ بر خانه‌ داري‌، قرآن‌ و برخي‌ از كتب‌ ديني‌ را تدريس‌ و بعضي‌ از جلسات‌ مذهبي‌ را نيز اداره‌ مي‌كرد و با صبر و قناعت‌، زندگي‌ مي‌گذارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه احمد جنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
حاج سعید قاسمی در گفت‌وگو با رجانیوز؛+ صوت
او حبيب‌ابن مظاهر انقلاب و جبهه‌ها بود/ روايت تكان‌دهنده از لحظه شهادت فرزند و داماد حاجي‌بخشي

 

حاجی بخشی را همه با شعار «ماشاء‌الله، حزب‌الله» و تویوتای پر از ترکش می‌شناسند. پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس که در دو سه سال اخیر با بيماري و جراحت‎هاي ناشي از جانبازي دست و پنجه نرم كرد و سرانجام، صبح ديروز (سه‌شنبه) به دیدار معبود شتافت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت تكان‌دهنده, لحظه شهادت فرزند بخشي, داماد حاجي ‌بخشي, حاج سعید قاسمی, پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |

به مناسبت اربعین شهادت پدر موشکی ایران؛


صداقت و بسیجی بودن برایش اصل بود
سپاه نیوز: فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به ویژگی‌های بارز سردار سرافزار شهید حسن طهرانی‌مقدم اشاره کرد و گفت: همیشه ارتباط سلام‌علیکی و کاری با هم داشتیم، یکی از ویژگی‌های بارز این شهید عزیز تواضع او بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : اربعین شهادت, پدر موشکی ایران, ویژگی‌های بارز, شهید حسن طهرانی ‌مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام و المسملين سعيدي در اربعين شهداي غدير:


شهيد تهراني مقدم، بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد
سپاه نيوز: نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: شهيد تهراني مقدم با تمام توان وتلاش خود بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهيد تهراني مقدم, بزرگترين قدرت, بازوي ولايت, ,
توسط : ولایتمداران |
روایتی از دیدار رهبر انقلاب و شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس

 

بعدازظهر شنبه 21 آبان‌ ماه امسال یكی از پادگان‌های پشتیبانی سپاه در اطراف تهران شاهد حادثه‌ای دردناك بود؛ حادثه‌ای كه اگرچه سردار حسن طهرانی مقدم و یارانش را به آرزویشان -شهادت در راه خدا- رساند، اما دل‌های بسیاری را در غم فراغ این بزرگمردان اندوهناك كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت دیدار رهبر انقلاب, شهید تهرانی مقدم, دوران دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |
اتمام حجت سيدالشهدا(ع) با عمرسعد/ چگونه يك قطره اشك آتش جهنم را فرو مى‏نشاند/ صوت: حاج منصور (سال65)، كريمي، خلج، مرحوم نجفي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : اتمام حجت سيدالشهدا, اتمام حجت با عمرسعد, قطره اشك, آتش جهنم, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد