منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 748
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 861
بازدید کل : 103120
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

تحليلي درباره انتخابات 92
 

سرانجام پس از گذشت ماه‌ها از اعلام ضرورت خلق حماسه در سال 92، زمان وقوع اين حماسه بزرگ فرارسيد. ملت ايران با خلق اين حماسه بزرگ باز هم به دنيا نشان دادند که با تمام قدرت از دستاوردهاي انقلاب دفاع خواهند کرد. حضور پرشور و حماسي آن‌ها در پاي صندوق‌هاي راي پس از تحمل شرايط سخت تحريم‌ها نشان داد که ملت ايران در راهي که انتخاب کرده، استوار ايستاده است و در حمايت از نظام و انقلابش لحظه‌اي ترديد نخواهد کرد. اين حضور معنا دار نشان مي‌دهد که هر گاه اين ملت احساس کند دشمنانش به دنبال ضربه زدن به اين ميراث بزرگ امام راحل و شهداي والا مقام بر‌آيند، با تمام قوا در صحنه حاضر خواهد شد. و البته در ادامه راه نيز چنان چه کساني بخواهند راه ديگري غير از راهي که امام(ره) و مقام معظم رهبري ترسيم کرده اند بپيمايند، با تمام قدرت وارد صحنه خواهند شد؛ همان گونه که در گذشته هم اين حميت و غيرت را از خود نشان داده اند. در باره اين انتخابات و تحليل آراء توجه به چند نکته خالي از فايده نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل انتخابات 92, ,
توسط : ولایتمداران |

قابل توجه مدعيان اصلاحات

اخلاق انتخاباتي را از اصول گرايان ياد بگيريد

 قاسم روان‌بخش

در تحليل و مقايسه انتخابات رياست جمهوري سال‌هاي 76، 84، 88 و 92 درس‌هاي متعددي وجود دارد که براي آينده کشور و جريان‌هاي سياسي مفيد است:



ادامه مطلب

برچسب ها : قاسم روان‌بخش, اخلاق انتخاباتي اصول گرايان, مدعيان اصلاحات, اصول مردم سالاري, ,
توسط : ولایتمداران |

حرف رأي مردم چه بود؟

 علي شيرازي

يازدهمين انتخابات رياست جمهوري در روز جمعه 24 خرداد ماه 92 با شور و شعف وصف ناپذيري برگزار گرديد و ملت ايران با حضور 72.7 درصدي خود حماسه‌اي بزرگ را رقم زد. 36704156 نفر در اين انتخابات راي دادند و آقاي حسن روحاني از ميان شش نامزد انتخابات،‌ با 18513326 راي به عنوان هفتمين رئيس جمهور اسلامي ايران انتخاب گرديد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حرف رأي مردم, علي شيرازي, ,
توسط : ولایتمداران |

 

توصیه‌های مهم آیت‌الله مکارم به رییس جمهور منتخب

آیت الله مکارم شیرازی علت عدم موفقیت دولت فعلی با وجود دوندگی های بسیار را جدا شدن از روحانیت، مجلس، رهبری...

 

به گزارش صابرنیوز به نقل از جهان، حضرت آیت الله مکارم شیرازی عصر دیروز در دیدار هیات نمایندگی رییس جمهور منتخب، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت بقیه الله الاعظم حضرت امام مهدی(عج) به بیان نکاتی درباره انتخابات پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه‌های آیت‌الله مکارم, توصیه‌ به رییس جمهور, توصیه‌ مکارم به روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

انجمن روزنامه‌نگاران یا محفل مخفی جاسوسان؟

انجمني که با سوءاستفاده از صنف روزنامه‌نگاران به حلقه واسط شبکه براندازي تبديل شده بود نمي‌تواند براي سوءاستفاده سياسي بازسازي شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : انجمن روزنامه‌نگاران, محفل مخفی جاسوسان, حلقه واسط شبکه براندازي, رضا مقدسي, ,
توسط : ولایتمداران |

علّت تأخیر در ظهور امام زمان(عج) چیست؟

 بسیاری از افراد در پی این هستند که خود را آماده ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) کنند اما بعضی از آنان در خارج از چارچوب دستورات الهی بدنبال روشی جهت تحقق این امر می‌گردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : علّت تأخیر ظهور امام, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار نسبت به روش‌های جدید تبلیغی بهائیت

یکی از پژوهشگران فرقه ضاله بهائیت، نسبت به روشهای جدید این فرقه هشدار داد و گفت: مسئولین باید پس از شناسایی آسیبهایی که سبب نفوذ فرقه های انحرافی مثل بهائیت در بین جوانان و سایر گروه های اجتماعی شده، ابزارهای مقابله را آماده کنند چون منشأ بسیاری از این فرقه ها سیاسی است و اساسا این فرقه ها را برای سلطه یابی بر جهان سوم و کشورهای اسلامی طراحی کردند و امروز با شیوه ها و ابزارهای مختلف برخی جوانان ما را گرفتار می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : روش‌های جدید تبلیغی بهائیت, عقاید انحرافی, ,
توسط : ولایتمداران |

رسانه‌هایی که آبرو براي دولت نگذاشتند

ارائه تحليل‌هاي سست و توام با لغزخواني روزنامه‌هاي دولتي در حالي است که فهرست حاميان دولت در انتخابات شوراها يکي از بدترين نتايج ممکنه را کسب کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روزنامه‌هاي دولتي, شهروند خورشيد و ايران, رسانه‌های آبروی دولت, ,
توسط : ولایتمداران |

کلید خوردن فاز جدیدی از تخریب ها علیه علامه مصباح یزدی در رسانه های زنجیره ای/ علامه بصیر فقط به علت "عمل به تکلیف شرعی" مورد عتاب دوست و دشمن قرار میگیرد! +سند

تمام مطالب مطروحه در این نوشتجات، پاسخ های مستدل و محکمی دارد که بسیاری از آن ها را شخص علامه مصباح در تبیین هایی که چه قبل و چه بعد از انتخابات و چه سال ها قبل درباره عمل به وظیفه و تکلیف شرعی و اینکه ما باید به تکلیف خود...

 



ادامه مطلب

برچسب ها : تخریب ها علیه مصباح, رسانه های زنجیره ای, تشتت اصول گرایی, روزنامه های زنجیره ای, آرمان, آفتاب و بهار, ,
توسط : ولایتمداران |

در انتخابات هم،اجتهاد در مقابل نص جایز نیست

میثم شاهدی

یکی از تفاوت های نظام سیاسی جمهوری اسلامی با نظام های رایج دموکراتیک در جهان، وجود نهاد ولایت فقیه در رأس حکومت است. در سیستم های انتخاباتی مرسوم دنیا، احزاب در رقابت با یکدیگر تلاش دارند تا مزیت نسبی های مادی و یا شبه مادی خود را برای اساس بزاق رأی دهندگان تنظیم کنند. طبعا هر کس بیشترین شیرینی را زیر زبان مردم ایجاد کند، رأی بیشتری را هم از صندوق صید خواهد کرد. لذا انتخابات در جهان، بیشتر یک صنعت جذب رأی شمرده می شود. اما در جمهوری اسلامی ولی فقیه در کنار کارویژه های نهادی معینی که دارد، در کلان اداره جمهوری اسلامی، موظف به راه بری جامعه اسلامی در سبیل نجات است. طبعا این راهبری مربوط به مسائل جزوی و خرد جامعه نیست. بلکه مربوط به عناوین اصلی و بنیادین حیات سیاسی و اجتماعی کشور و ملت است. یکی از امور بسیار مهم و حیاتی در نظام جمهوری اسلامی شیوه انتخاب کاندیدا و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اجتهاد انتخابات, اجتهاد در مقابل نص, میثم شاهدی, نهاد ولایت فقیه, رأس حکومت, ,
توسط : ولایتمداران |

عارف: انتخابات ۹۲ پرونده شبهه تقلب را برای همیشه بست
از اعتراف 4 سال با تاخیر اصلاح‌طلبان به «دروغ بزرگ تقلب» تا عذرخواهی وزیر خارجه کانادا/ آیا هاشمی رفسنجانی هم عذرخواهی می‎کند؟

انگار چهار سال زمان لازم بود تا به قول دکتر حداد عادل، "سیاهی دروغ تقلب بر زغال بماند" و اهالی اصلاحات هم اعلام کنند که آنچه جشن تاریخی مردم سالاری دینی در سال 88 را به مقطعی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تبدیل کرد، دروغی بیش نبوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : عارف, انتخابات ۹۲, پرونده شبهه تقلب, عذرخواهی هاشمی رفسنجانی, عذرخواهی وزیر خارجه کانادا, ,
توسط : ولایتمداران |

ماجرای نامه روحانی به رهبرانقلاب قبل از انتخابات
نائب رئیس مجلس با اشاره به نامه قبل از انتخابات روحانی به رهبر انقلاب گفت:روحانی ۷-۸ روز قبل از انتخابات نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشته روی آرمان‌های نظام تأکید کرد و گفت که همیشه همراه نظام بوده و در حال حاضر نیز همراه نظام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه روحانی به رهبر, نامه قبل از انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

بیانیه عدالتخواهان درباره نتایج انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری

جمعی از اعضای ادوار جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه ای به بررسی نتایج یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و راهکارهای پیش رو پرداختند. متن این بیانیه در ادامه می ايد:



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانیه عدالتخواهان, بیانیه نتایج انتخابات, جنبش عدالتخواه دانشجویی, ,
توسط : ولایتمداران |

تفاوت فاحش دو تفكر سياسي و راه و روش برخورد با جريان مخالف از منظر اصولگرايي

محمد رستگارفر

ألْحَمدُللهِ رَبِّ الْعالَمين. حماسه سياسي 92 به كوري چشم دشمنان انقلاب اسلامي و با حضور چشمگير و حداكثري مردم در شرايطي كه نظام اسلامي در پيچ تاريخي خود به سر مي برد رقم خورد. جدا از اينكه چه كسي با چه رويكردي به عنوان رئيس جمهور وارد عرصه مديريت اجرايي كشور شد، اصل مشاركت  %7/72 رأي قاطعي به نظام جمهوري اسلامي مبتني بر ولايت مطلقه فقيه بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تفاوت فاحش تفكر سياسي, برخورد با جريان مخالف, محمد رستگارفر, اصولگرايي, حماسه سياسي 92, ,
توسط : ولایتمداران |

 

حرف‌هایی درباره بازیابی آرایش تهاجمی
این تازه اول کار است/ ماییم و کارهای نکرده و هزار راه نرفته و چهار سال فرصت
محمدحسین بدری: نه چنان اتفاق ناگواری افتاده که ندانیم چه باید کرد و نه روزگار ما، کم از این اتفاق¬ها نشان داده که گفت: «تلک الایام نداولها بین الناس» (1).

 



ادامه مطلب

برچسب ها : بازیابی آرایش تهاجمی, محمدحسین بدری, آرایش سیاسی اصولگرایان, ,
توسط : ولایتمداران |

وام‌های میلیونی و جایزه‌های بلورین نتیجه نمی‌دهند
نتیجه پروژه مسئولان فرهنگی دولت: «بی‌کفایت» و «مخروبه» نامیدن دولت توسط بازیگری که با سفارش، «سیمرغ» گرفت

آن روزی که همه فعالان سینمایی جبهه انقلاب اسلامی در شوک پیامک‌هایی بودند که به دستشان می‌رسید و خبر از اهدای سیمرغ جشنواره فیلم فجر به «پگاه آهنگرانی» می‌داد، مسئولان دولت دهم لبخند می‌زدند و از فتح الفتوح خود درباره جذب حداکثری و علاقه‌مند کردن هنرپیشگان سینما به انقلاب اسلامی با این اقدام خود سخن می‌گفتند؛ اقدامی که اکنون دولت می‌تواند محصول آن را برداشت کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : وام‌های میلیونی, جایزه‌های بلورین, پروژه مسئولان فرهنگی دولت, پگاه آهنگرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

پیروزی در انتخابات 92 و آینده نیروهای جبهه انقلاب

 "خرمشهر آزاد شد" این خبر نتیجه عملیات بزرگى با عنوان بیت المقدس بود كه با نیرویى متشكل از دلیرمردان نیروى زمینى ارتش جمهورى اسلامى ایران، جان بركفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، سلحشوران بسیجى و با پشتیبانى نیروهاى هوایى و دریایى ارتش، جهاد سازندگى به مدت 26 روز از 10 اردیبهشت ماه1361تا 3 خرداد همان سال به اجرا درآمده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیروزی در انتخابات 92, آینده نیروهای جبهه انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

مهمترین توقع مردم از رئیس جمهور منتخب چیست؟
دكتر محمد سليماني* 
 

حضور بیش از 72% درصد مردم پای صندوقهاي رأی بدون شک حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشید. انقلاب را برای چند سال دیگر بیمه کرد. نشان داد مردم به نظام و رهبری اعتقاد عمیق قلبی دارند و امیدوار به آینده هستند. نشان داد مردم نظام و کشورشان را جانانه دوست دارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : توقع از رئیس جمهور, دكتر محمد سليماني, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله علم الهدی: انتخابات 24 خرداد نشان‌دهنده اوج جنایت فتنه‌گران در سال 88 بود

 آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: باید از ادب و انسانیت نامزدهایی که در انتخابات رای نیاوردند اما با تواضع نتیجه را پذیرفتند و انتخابات را زیر سوال نبردند تشکر کرد. انتخابات 24 خرداد نشان‌دهنده اوج جنایت فتنه‌گران در سال 88 بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : علم الهدی, انتخابات 24 خرداد, اوج جنایت فتنه‌ گران, ,
توسط : ولایتمداران |

روحانی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود:

خلق حماسه را مدیون امام زمان(عج) و تدبیر رهبر معظم انقلاب هستیم

رئیس‌جمهور برگزیده ایران تأکید کرد: حماسه ۲۴ خرداد با لطف و عنایات خاصه امام زمان(عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روحانی در ستاد انتخاباتی, خلق حماسه, تدبیر رهبر معظم انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

باید شکاف بین ساحت نظری انقلاب اسلامی و ساحت عینی جمهوری اسلامی را کم کنیم

دلیل دیگر توجه به تاریخ اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی این است که...

به گزارش صابرنیوز به نقل از 598 چندی پیش نشست درباره تمدن اسلامي با حضور حجت الاسلام رهدار و استاد همايون در دانشگاه امام صادق عليه السلام برگزار گرديد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ساحت نظری انقلاب اسلامی, ساحت عینی جمهوری اسلامی, تاریخ اسلامی, تحقق تمدن اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

نکاتی درباره کابینه «شبه کارگزارانی» روحانی
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست...
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست. در طول این یک هفته از پایان شمارش آرا گمانه زنی های بسیاری در خصوص کابینه احتمالی وی مطرح شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : کابینه شبه کارگزارانی روحانی, دولت یازدهم حسن روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

امت حزب الله برای ادامه راه چه باید بکند؟

پیامد انتخابات اخیر برای برای حامیان گفتمان انقلاب اسلامی؛ تجدید قوا یا مرگ و زوال؟
دوری از فضای اجرایی فرصت بسیار خوبی است برای کارهایی که با وجود بر عهده داشتن مناصب نمی شود بدان پرداخت.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : ادامه راه حزب الله, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انتخابات یازدهم، کاندیداتوری جلیلی و رونمایی از "نو حزب اللهی‌ها"ُ

حجت‏ الاسلام علی جعفری

1-"حزب اللهی" در کاربرد اجتماعیش یک استعاره پسا انقلابی است. این استعاره دیرپا و پربسامد به دال مرکزی یکی از قدرتمندترین گفتمانهای اجتماعی ایران معاصر تبدیل شده است.انقلاب اسلامی در روند شکلگیری خود بستر بروز و ظهور جریانی منحصر به فرد از اسلام گرایی شد که  "بچه حزب اللهی‌ها" بدنه اصلی آن را تشکیل داده اند. "بچه حزب اللهی‌ها" اولین و اصیل‌ترین ما به ازاء اجتماعی انقلاب اسلامی ایران هستند که از روز اول پیروزی تا کنون همنشین آن بوده اند. روند تطورات فرهنگی و سیاسی این شبکه اجتماعی عظیم آیینه ای از روند تطورات انقلاب اسلامی و شاخصی برای ارزیابی دمای انقلاب در ایران است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخابات یازدهم, کاندیداتوری جلیلی, نو حزب اللهی‌ها, حجت‏ الاسلام علی جعفری, ,
توسط : ولایتمداران |

ما پشيمان نيستيم
حمید رسائی
انتخابات یازدهم ریاست جمهوری پس از چند ماه کش و قوس، در روز جمعه با نتیجه ای که مردم رقم زدند پایان یافت. این انتخابات هم مانند تمام حوادث قبلی انقلاب بویژه انتخابات های گذشته، برای مردم و نخبگان سیاسی کشور درس آموز بود. در این خصوص چند نکته قابل ذکر است که ذکر تفصیلی آن را به آینده وامی گذاریم و در این یادداشت به مرور اجمالی برخی نکات می پردازیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما پشيمان نيستيم, انتخابات یازدهم ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

 

تحلیل متفاوت دکتر لنکرانی از انتخابات ریاست جمهوری 92
پیام اصلی این انتخابات عقبگرد نیست؛ پیام اصلی‌اش حرکت به جلو است/ اسلام امریکایی به دنبال انصراف مومنین از فعالیت اجتماعی است/این انتخابات پیروزی منتقدین ‏دولت دهم بود.

دکتر باقری لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در جمع برخی فعالان دانشجویی شیراز به تحلیل فضای سیاسی کنونی جامعه پرداخت.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل لنکرانی از انتخابات, پیام اصلی انتخابات, انصراف مومنین, فعالیت اجتماعی, پیروزی منتقدین ‏دولت دهم, دکتر باقری لنکرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

نامه سر گشاده یک طلبه به آقای هاشمی

آیا تشبیه کروات به دُم خر آن هم در تریبون نماز جمعه، زبان مهربانی، تعامل و اعتدال بود؟/چندبار به منتقدینتان اجازه ی صحبت دادید؟
آنچه که حقیر را بر آن داشت تا این نامه را به محضرتان بنگارم، مطالعه ی پیام جنابعالی در قدردانی از ملّت ایران به خاطر خلق حماسه ی سیاسی بود. پیامی که هرچند به جا بود، امّا ...

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه یک طلبه, نامه طلبه به هاشمی, تشبیه کروات به دُم خر, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان کمترمنتشرشده ازشهیدمطهری پیرامون شریعتی

شهید مطهری: به خدا قسم اگر روزی مصلحت اقتضا کند و اندیشه های دکتر شریعتی حلاجی شود...صدها مطلب بدست می آید که بر ضد اصول اسلام است
نظر به غرور بی حد و نهایتش (دکتر شریعتی) همان طور که خاصیت هر مغروری است، عقده ندانستن علوم اسلامی از فلسفه، کلام، فقه، عرفان و غیره دارد و با دو نمود روانی، عقده خود را آشکار می کند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مطهری پیرامون شریعتی, ضد اصول اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |

حیف بود "آقا سعید" رئیس جمهور شود!

محمد مهدی شیخ صراف

ریاست جمهوری 92 هم گذشت تا باز هم فصل جدید سیاسی ایران با غافلگیری نسبی رقم بخورد. 2 کاندیدا در میانه راه عرصه را به دیگران سپردند و با انتخاب رئیس جمهور، اکنون 5 کاندیدای دیگر  به دنبال سرنوشت آینده خود خواهند رفت؛ اما این سرنوشت برای جوان ترین نامزد انتخابات این دوره قدری با دیگران متفاوت است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حیف آقا سعید, جلیلی رئیس جمهور شود, محمد مهدی شیخ صراف, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهی آماری به نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

دکتر امید نقشینه ارجمند

 جمعه 24 خرداد 1392، یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد و از صبح شنبه وزارت کشور نتایج را به تدریج اعلام کرد تا در نهایت حدود ساعت 9 شب نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوریاعلام شد:



ادامه مطلب

برچسب ها : نگاه آماری نتایج انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 101 صفحه بعد