منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8528
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 8645
بازدید ماه : 8641
بازدید کل : 110900
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
هیئت هفتگی شهدای گمنام/تاریخ تحلیلی اسلام-1
پناهیان: امروز بیش از هرزمانی به تاریخ اسلام نیاز داریم/ نحوۀ برخورد با متمردین سال 88 را با برخورد امیرالمؤمنین با «مؤمنینِ متمرد» باید مقایسه کرد، نه با «عفو» مشرکین مکه توسط پیامبر

 

در مجلس شورای اسلامی، برادر بزرگواری به برخورد پیامبر(ص) در عفو مشرکین مکه و بخشیدن قاتلین حمزۀ سیدالشهداء اشاره کردند و گفتند که باید در برخورد با فتنه‌گران 88 به این رفتار پیامبر(ص) تأسی کنیم. آیا در فضای کنونی باید از برخورد پیامبر(ص) با مشرکین مکه سخن گفت، یا باید از نحوۀ برخورد امیرالمؤمنین(ع) با برخی از متمردین زمان خودش سخن گفت؟! ... مثالی که آن نمایندۀ محترم مجلس مطرح کرد، عفو پیامبر(ص) نسبت به کسانی بود که بیرون جامعۀ اسلامی بودند، ولی وضعیت فعلی ما مربوط به آن گروه از متمردین است که در درون جامعۀ اسلامی قرار دارند. در اینجا باید از مواردی در تاریخ اسلام مثال زد که گروهی از مؤمنین در داخل جامعۀ اسلامی، متمردانه عمل کردند و بعد برخورد پیامبر(ص) یا امیرالمؤمنین(ع) با آنها را مطرح نمود و مقایسه کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاریخ تحلیلی اسلام, پناهیان, هیئت هفتگی شهدای گمنام, ,
توسط : ولایتمداران |
حجاب و هنجارشكني‌هاي اجتماعي

 

حجت الاسلام رضا غلامی *

این روزها شاهد برخی هنجارشکنی های اجتماعی در بعضی نقاط کشور خصوصاً شهر تهران هستیم. معلوم است که عده قلیلی به نحو عامدانه و چه بسا سازماندهی شده در صدد کشف حجاب و عادی کردن این عمل قبیح در کشور هستند غافل از اینکه در یک جامعه اسلامی این قبیل هنجارشکنی ها از سوی خود مردم تحمل نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجاب و هنجارشكني‌هاي اجتماعي, رضا غلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

چند حاشیه بر نطق توکلی و معیارهایی که با تغییر دولت متحول شده است

فرشاد مهدی‏پور*

دفاعیه کلی دکتر احمد توکلی از کابینه دولت جدید، هم شنیدنی بود و هم بحث‌برانگیز و این مجال، فرصتی است برای بررسی برخی از بحث‌ها، بدون حاشیه‌روی و پرده‌پوشی. البته این سخنان به‌معنای تایید عمل‌کردهای ناصواب نیست و بارها در این‌باره گفت و گو شده است، بلکه اصل اولی در این بحث، بررسی آرای سیاست‌مداری است که پاک‌دستی و روشن‌بینی او بر همگان ثابت شده است و این یادداشت بر پیروی از همین طریقه، نوشته‌شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نطق توکلی در مجلس, معیارهای متحول توکلی, تغییر دولت, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتماد حداکثری مجلس به دولت
گام بلند مجلس برای تعامل با دولت یازدهم/ رای بی‌سابقه به وزرای اقتصادی/ موثران در فتنه رای نیاوردند/ رای عجیب به وزیر نفت/ آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده های اقتصادی/روحانی: در انتخابات ایران تقلب نشده بود و امکان تقلب هم نیست

پرونده 4 روز جلسه فشرده بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی با اعتماد بی سابقه مجلس به کابینه یازدهم به پایان رسید تا دولت مورد تمایل روحانی با تغییر حداقلی، کار خود را آغاز کند و در اولین گام بنابر وعده رئیس جمهور، طی 100 آینده روز بخشی از وعده های اقتصادی ، فرهنگی و ... را تحقق بخشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتماد مجلس به دولت, تقلب در انتخابات ایران, رای به وزرای اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش رجانیوز از دومین روز جلسه رای اعتماد به دولت یازدهم

از دفاع نجفی نسبت به انتقادات تا استناد به ایمیل 700 معلم / دوری 27 ساله وزیر پیشنهادی از حوزه ارتباطات و ماجرای مطالعه این سال‎های واعظی در حوزه مخابرات

 

روز دوم جلسه رای اعتماد برای کابینه یازدهم در حالی آغاز شد که موضع گیری قاطع برخی نمایندگان شاخص مجلس در برابر فتنه 88 در روز اول ، اصلی‎ترین محور نطق‎ها و تذکرات نمایندگان بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش جلسه رای اعتماد, رای به دولت یازدهم, ,
توسط : ولایتمداران |
تذکر «غیرآیین‌نامه‌ای» حسین شریعتمداری

 

شریعتمداری تاکید کرد: آیا رفع کاستی‌ها و جلوگیری از ناراستی‌ها در کابینه پیشنهادی آقای روحانی، خدمت شایسته و در خور تقدیری به رئیس جمهور محترم نیست؟



ادامه مطلب

برچسب ها : تذکر غیرآیین‌نامه‌ای حسین شریعتمداری, کابینه پیشنهادی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

نمایندگان محترم مجلس بخوانند

محسن صالحی

آقای دکتر روحانی روز یکشنبه پس از انجام مراسم تحلیف، لیست وزیران پیشنهادی خود را تقدیم مجلس کرد. در طی دو سه هفته اخیر برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی، نکاتی را در خصوص ترکیب کابینه دولت یازدهم گوشزد کرده و عموماً نیز سنجه‌ی «اعتدال» را برای صورت‌بندی و طرح بحث انتخاب کرده‌اند، به این معنا که از رئیس‌جمهور خواسته‌اند، آنچنان که با شعار «اعتدال»، موفق به جلب نظر اکثریت ملت شد، به این شعار وفادار مانده و در اولین گام یعنی انتخاب وزیران، افرادی با این سبقه و روحیه را برگزیند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نمایندگان مجلس, محسن صالحی, ترکیب کابینه دولت یازدهم, انتخاب وزیران, ,
توسط : ولایتمداران |

حسینیان:وزرای کابینه روحانی باید کف شرایط را داشته باشند
حجت الاسلام حسینیان با اشاره به در پیش بودن جلسه رای اعتماد به وزاری دولت یازدهم/
مرزبندی با فتنه کف شرایط احراز صلاحیت وزرا/ بررسی کارآمدی در کنار صلاحیت سیاسی/ متانت اصولگرایان در تحویل قدرت مایه غرور و درس رفتار سیاسی به اصلاح‏طلبان

نماینده مردم تهران با بیان اینکه وزرای کابینه روحانی باید کف شرایط را داشته باشند، گفت: کسانی که در فتنه88 و تخریب وزارت اطلاعات (در موضوع قتل‌های زنجیره‌‌ای) نقش آفرین بودند از غربال مجلس عبور نمی‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسینیان, وزرای کابینه روحانی, رای اعتماد به وزارا, دولت یازدهم روحانی, مرزبندی با فتنه, شرایط احراز صلاحیت وزرا, ,
توسط : ولایتمداران |

لابی‌های کاسبکارانه!

دکتر محمد سلیمانی*
رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین در نماز پرشکوه عید فطر بر ضرورت انتخاب وزرای صالح اشاره و تأکید کردند: «انشاالله به زودی و با انجام وظیفه مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای صالح، دولت جدید نیز تشکیل می‌شود و با همراهی مردم کارهای بزرگ مهم و دشواری را که حاوی منافع بزرگی است به بهترین وجه انجام خواهند داد.» اجازه می‌خواهم چند نکته را در این مورد به عرض ملت شریف برسانم:



ادامه مطلب

برچسب ها : لابی‌های کاسبکارانه, دکتر محمد سلیمانی, انتخاب وزرای صالح, ,
توسط : ولایتمداران |

منافع اقتصادی اعضای کابینه را شفاف کنید
 
دکتر شهاب اسفندیاری
 
1- یکی از اصولی که در قوانین اساسی و عادی بسیاری از کشورها وجود دارد، تعیین ساز و کارهایی برای شفافیت در مورد منافع اقتصادی مقامات عالی دولتی و حکومتی است. مفاسد احتمالی ناشی از کنار هم قرار گرفتن قدرت و ثروت و سوء استفاده از موقعیت برای افزایش ثروت، و نیز احتمال تضاد منافع اقتصادی فرد با منافع ملّی، شفافیت در خصوص منافع اقتصادی وزرا و اعضای کابینه را ایجاب می کند. این مسئله گاه از جهت امنیت ملی نیز می تواند تأثیرگذار باشد. مثلا در سال های گذشته شاهد بوده ایم که گاه تضاد منافع اقتصادی و نفتی برخی افراد دخیل در مذاکرات هسته ای چه عوارضی برای منافع ملی به همراه داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : منافع اقتصادی اعضای کابینه, دکتر شهاب اسفندیاری, ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد صریح آیت‌الله قرهی: در کابینه‌ای که ارائه دادند اعتدال را نمی‌بینیم

مواظب باشند تا افرادی که نباید در جایگاه حساسی چون وزارت علوم قرار بگیرند رأی اعتماد بگیرند و قضایایی چون ۱۸ تیر را...



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد صریح آیت‌الله قرهی, اعتدال کابینه‌ روحانی, دولت تدبیر و امید, ,
توسط : ولایتمداران |

جهانگیری ننشسته بدعت و بی قانونی کرد

اولین بدعت و بی قانونی از دولت اعتدال!

حال به گفته خودشان قرار است دولتی فراجناحی، معتدل و قانونمدار بر سرکار بیاید اما متاسفانه از همان اعلام وزیران پیشنهادی چنین بوئی بر مشام نمی رسد. به نظر می رسد با این اوصاف دولت روحانی نه تنها فراجناحی نمی باشد بلکه شوق بی قانونی، بدعت گذاری و افراطی گری...



ادامه مطلب

برچسب ها : اولین بدعت و بی قانونی, بی قانونی دولت اعتدال, بی قانونی اسحق جهانگیری, تغییر ساختار طرح مهر‌آفرین, اباطال مصوبات هیات وزیران, محمدجعفر منتظری, رئیس دیوان عدالت اداری, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر انقلاب در ديدار مسئولان، سفرای كشورهای اسلامی:
تا جایی که می‌توانید بر روی اتحاد و انسجام ملت تکیه کنید/ پیشرفت های مستمر جزء ذات حرکت ملت ایران شده است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم، با اشاره به حوادث و اختلافات تحمیلی از سوی بیگانگان در برخی کشورهای اسلامی، «ایمان» و «اتحاد کلمه» را دو عامل مقاومت ملتها در برابر توطئه های دشمنان خواندند و تأکید کردند: به فضل پروردگار و با روحیه ی ایمان و وحدت مردم ایران، تیرهای زهرآگین اختلافات هیچگاه در ملت اثر نکرده و با اعتماد و حسن ظن به وعده های الهی، پیشرفت های مستمر، جزء ذات حرکت ملت ایران شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ديدار با رهبر انقلاب, ديدار مسئولان, ديدار سفرای كشورهای اسلامی, اتحاد و انسجام ملت, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتراضات حقوقی به بخشنامه معاون اول دولت آقای روحانی
رئیس دیوان عدالت اداری: قطعا بخشنامه جهانگیری خلاف قانون است/ دکتر الهام: حتی مصوبات دولت هویدا را این گونه باطل نمی کنند!

اقدام اسحاق جهانگیری معاون اول دولت آقای روحانی  در اباطال مصوبات هیات وزیران دولت دهم انتقادات فراوانی را در پی داشته است. دکتر غلامحسین الهام طی یادداشتی  در سایت شخصی خود، بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای توقف اجرای تصمیمات دولت گذشته که بعد از اول خرداد 92 تصویب شده‌اند، مورد نقد حقوقی قرار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراضات حقوقی, اعتراضات الهام, اعتراضات به بخشنامه, بخشنامه معاون اول روحانی, دولت روحانی, اقدام اسحق جهانگیری, ,
توسط : ولایتمداران |

 

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر مطرح فرمودند:
انجام وظیفه مجلس با انتخاب وزرای صالح/خشنودی صهيونيست‌ها از اوضاع ناگوار كشورهاي اسلامی درگير اختلافات / نگران مصر هستیم
 

مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کردند که با انجام وظیفه مجلس در انتخاب وزرای صالح، دولت جدید تشکیل شده و با همراهی مردم کارهای بزرگ، مهم و دشواری که حاوی منافع بزرگی است به بهترین وجه انجام خواهد شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : خطبه های نماز رهبر, خطبه های نماز فطر, تشکیل دولت جدید, انتخاب وزرای صالح, وظیفه مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت‌الله مصباح یزدی در جلسه درس اخلاق:
همه مردم حتی مراجع تقلید باید به حکم ولایی ولی‌فقیه التزام داشته باشند/ آزمون‌های الهی، عیار ایمان افراد را مشخص می‌کند
 

آیت‌الله مصباح یزدی با بیان این‌که آزمون‌های الهی عیار ایمان و خلوص افراد را مشخص می‌کند، گفت: عمل به تکلیف الهی، پیروی از فرمان خداوند با جان و دل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله مصباح, التزام مراجع, حکم ولایی ولی‌ فقیه, آزمون‌های الهی, عیار ایمان افراد, ,
توسط : ولایتمداران |

میرکاظمی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در نطق میان دستور:
تلاش برخی فتنه‌گران برای ورود به کابینه روحانی بدون عذرخواهی/ هولوکاست آدرس غلط است؛ تحریم‏های امروز ناشی از ضربه‏ای است که در سال 88 به نظام زدند

نماینده مردم تهران با اشاره به عملکرد افراد مدعی تقلب در انتخابات 88، گفت: بنده اطلاع دارم به برخی از این افراد گفته‌اند که عذرخواهی کنید آنها گفته‌اند که ما بدون عذرخواهی وارد کابینه می‌شویم.



ادامه مطلب

برچسب ها : میرکاظمی, تلاش فتنه‌گران, برای ورود فتنه‌گران به کابینه, کابینه فتنه‌گران روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

روانبخش: کمیته تحقیق مجلس بدون حتی یک تماس با اعضای پرتو، آنها را متهم به آشوب کرده است

 دبیر سیاسی هفته نامه پرتو بیان داشت: این ماجرا دقیقا مثل قضیه آقای احمدی نژاد و فاضل لاریجانی است و گزارش قرائت شده جز اتهام چیزی نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : میته تحقیق مجلس, پرتو متهم به آشوب, روانبخش, دبیر هفته نامه پرتو, ,
توسط : ولایتمداران |

ما همه حقوقدانیم

این روزها دور جدیدی از فضاسازی با رنگ و لعاب حقوق بشری علیه نظام از سوی رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین به راه افتاده است که در واقع در قالب یک پروژه، بازی جدیدی را طرح‌ریزی کرده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما همه حقوقدانیم, یادداشت روز کیهان, رسانه‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون, سازمان دید‌بان حقوق ‌بشر, ,
توسط : ولایتمداران |

رشد قارچی بانک‎های خصوصی و بازی با امنیت ملی

دکتر علی یحیی زاده*

 
بانک نهادی است که ماهیتا از واسطه گری منابع مالی و دریافت بهره از تسهیلات اعطایی منتفع میشود. از این رو ذاتا تمایل دارد تا هر چه میتواند تسهیلات بیشتری ارائه کند. نقش بانکها در خلق اعتبار (پول آفرینی) این امکان را ایجاد میکند که حتی بیش از سپرده های جذب شده اقدام به ارائه تسهیلات نمایند. البته این تمایل ذاتی میتواند مخاطرات جدی برای نظام اقتصادی و جامعه ایجاد کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رشد قارچی بانک‎های خصوصی, بازی با امنیت ملی, دکتر علی یحیی زاده, ,
توسط : ولایتمداران |

روحانی: از حقوق هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم/ ادامه یارانه‌ها به میزان فعلی
رئیس‌جمهور با بیان اینکه موضوع یارانه در دستور کار اولین جلسه دولت که قرار است فردا برگزار شود گذاشته شده گفت: دولت مصمم است پرداخت یارانه را به همان مقداری که تاکنون پرداخت می‌شده ادامه دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روحانی, حقوق هسته‌ای, یارانه‌ها به میزان فعلی, ولین نشست خبری روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

فساد استات اویل برگی دیگر از مدیریت زنگنه

استعفای دسته جمعی روسای استات اویل و جریمه این شرکت در دادگهای بین المللی موجب شد تا در کنار بازخوانی این پرونده فساد اقتصادی،موجب شد نوع برخورد با متخلفان آن را در دوکشور نروژ و ایران بررسی کنیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : فساد استات اویل, مدیریت زنگنه, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید دانشگاهها:
دستور کار قطعی نظام، دنبال کردن الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی/ پیشرفت علمی زمینه ساز اقتدار اقتصادی و سیاسی ایران /همه مراقبت كنند فضا به سمت مسائل پوچ حركت نكند
مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید گفتمان علمی، گفتمان پیشرفت علم و گفتمان پیشرفت عمومی کشور در دانشگاه‌ها گسترش یابد اظهار داشتند: پیشرفت علمی زمینه ساز اقتدار اقتصادی و سیاسی ایران خواهد بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر, دستور کار قطعی نظام, الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی, پیشرفت علمی, اقتدار اقتصادی سیاسی ایران, دیدار اساتید دانشگاهها, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهي به سوابق علمي و آموزشي وزراي پيشنهادي دولت يازدهم
کابینه یازدهم؛ كابينه‌اي خالی از چهره‎های دانشگاهی

با معرفي كابينه پيشنهادي دولت يازدهم به مجلس شوراي اسلامي، بحث و تبادل نظر پيرامون اعضاي اين كابينه بالا گرفته است كه سوابق دانشگاهي و علمي اين افراد يكي از محورهاي اين امر است.

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سوابق علمي وزراي پيشنهادي, سوابق وزراي دولت روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

متن کامل گزارش حادثه ۲۲ بهمن ۹۱ قم
قرائت گزارش حادثه 22 بهمن با حمله به نهادهای انقلابی در مجلس/ پیگیری افراد و نهادهای متهم شده برای قرائت جوابیه در صحن مجلس

پس از چند روز کش و قوس بالاخره گزارش حادثه۲۲ بهمن قم در سال ۹۱  توسط یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص قرائت شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش حادثه بهمن قم, حمله به نهادهای انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

انتظار آن است که.../یادداشت روز کیهان

1-هفت سال پیش- 4 آذرماه 1385- در یادداشتی با عنوان «درسی از ابوترابی» به خاطره‌ای از آن شهید بزرگوار اشاره کرده بودیم، که تکرار آن با توجه به مسائل این روزها و رسالت خطیری که نمایندگان محترم مجلس برعهده دارند، می‌تواند در‌س‌آموز باشد. بخوانید!



ادامه مطلب

برچسب ها : حسین شریعتمداری, یادداشت روز کیهان, رای اعتماد نمایندگان, رای اعتماد وزرا, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگوی سخنگوی جبهه پایداری درباره انتخابات و دولت جدید:
جبهه پایداری در انتخابات به دنبال یک کاندیدای انحصاری نبود/طبیعتاً مجلس به افراد ناتوان و یا پرحاشیه سیاسی رای نمی‌دهد/هیات رئیسه مانع تشکیل فراکسیون اعتدال شده است

امیر حسین قاضی‌زاده، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی "جبهه پایداری" با حضور در «خبرگزاری نسیم» در گفتگویی تفصیلی ضمن بررسی فضای سیاسی کشور، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که متن کامل این گفتگو به شرح زیر است:



ادامه مطلب

برچسب ها : کاندیدای انحصاری جبهه پایداری, امیر حسین قاضی‌زاده, ,
توسط : ولایتمداران |

تحلیلی آماری از فهرست ارائه شده توسط دکتر روحانی به مجلس نهم
کابینه پیشنهادی؛ تلفیق پیرمردهای تکنوکرات و تحصیلکردگان غرب/جای‎خالی زنان‎وحضورپررنگ امنیتی‎ها در کابینه‏ روحانی

آقای روحانی روز گذشته و در جلسه تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی، اسامی کابینه پیشنهادی خود جهت کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس را به طور رسمی اعلام کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیلی آماری, فهرست کابینه وزرا روحانی, پیرمردهای تکنوکرات تحصیلکردگان غرب, ,
توسط : ولایتمداران |
کابینه روحانی؛ کهن‌سال‌ترین کابینه بعد از انقلاب

 

 به گزارش جهان، در ایام انتخابات که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در هر دوره از برنامه‌های خود برای چهار سال آینده کشور سخن می‌گویند، در بیشتر موارد، با اشاره به نسل جوان و نیروهای زبده تحصیلکرده داخلی، از اعتماد و اطمینان خود به جوانان می‌گویند و در شعارهایشان از بیشترین استفاده از نیروهای جوان و مدیران شایسته انقلاب استفاده می‌کنند. با این حال نگاهی به کابینه روسای جمهور گذشته نشان می‌دهد معولا سطوح مدیریت بالای کشور چون وزیران معمولا در بین متولدین دهه‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ شمسی جا‌به‌جا شده و از دهه ۳۰ به بعد کمتر مدیری توانسته به حلقه مجریان و مدیران رده بالای دولتی وارد شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : کابینه روحانی, کهن ‌سال‌ترین کابینه, ,
توسط : ولایتمداران |
نظر حسينيان در مورد دو وزير پيشنهادي
کسانی که در فتنه88 و تخریب وزارت اطلاعات (در موضوع قتل‌های زنجیره‌‌ای) نقش آفرین بودند از غربال مجلس عبور نمی‌کنند.


ادامه مطلب

برچسب ها : نظر حسينيان, دو وزير پيشنهادي, فتنه88, تخریب وزارت اطلاعات, قتل‌های زنجیره‌‌ای وزارت اطلاعات, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 115 صفحه بعد