منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 102450
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

در هيچ جاي جهان با خائن و جاسوس و وطن فروش «مناظره و مباحثه» نمي كنند و خيانت وطن فروشي را كه حكمش اعدام است، به حساب «اشتباه» نمي گذارند.

يكي از دست اندركاران فتنه 88 اذعان كرد اين جريان بديل جريان برانداز و ضدنظام است. خاتمي مي گويد «بايد شخصيت هاي باسابقه ولو معترض سرمايه نظام به حساب آيند و تقويت شوند در غير اين صورت خيزش بعدي ممكن است به طرف اسلام و نظام اسلامي نباشد»!
وي در ديدار با چند تن از گروههاي عضو جبهه اصلاحات، با وقاحت تمام به شبيه سازي قيام هاي اسلامي 15 خرداد 42 و 19 دي 56 با آشوبگري جريان وابسته به آمريكا در سال گذشته پرداخت و گفت: اگر خيزش خرداد 42 از خيابان جمع شد و به كمون ]كما!![ رفت ولي آثارش را 15-10سال بعد ديديم كه چگونه شد و به چه نتيجه اي رسيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : در هيچ جاي جهان با خائن و جاسوس و وطن فروش «مناظره و مباحثه» نمي كنند و خيانت وطن فروشي را كه حكمش اعدام است, به حساب «اشتباه» نمي گذارند, با وطن فروش مناظره نمي كنند اعدامش مي كنند, ,
توسط : ولایتمداران |

 «نقد قال» به شکلی تحلیلی، نامه‌ محسن کدیور که به شکل سرگشاده و با عنوان "استیضاح رهبر"؛ «ارزیابی کارنامه بیست و یک ساله رهبر جمهور اسلامی ایران» خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی در سایت‌های خبری منتشر شد را مورد تجزیه و بررسی قرار می‌دهد.

شبکه ایران: با تقویت شناخت دشمنان از مؤلفه‌های مقوّم نظام جمهوری اسلامی، همواره رکن رکین انقلاب یعنی ولایت فقیه و مصداق آن به نحوی موضوع خصومت‌ورزی قرار گرفته است.

دشمنان در این باب تمام ابزارهای خود را به کار می‌برند تا هدف که همان به پایان رساندن طاقت مقاومت ایران اسلامی و خاموش نمودن این ندا باشد، را به انجام برسانند.

تجربه تاریخی برای دشمنان ثابت کرده است که برای موفقیت، نیازمند همکارانی از درون نظام می‌باشند. از این رو اقدام‌هایی نظیر نامه‌نگاری‌های سرگشاده بنام نقد، دلسوزی، واجب شرعی، آینده‌نگری و... که از پایگاه سلطه‌گر موجود و با تدابیر آنان صورت می‌گیرد، صورتک‌های شومی رنگی است که از جانب آنان برای اهداف مخالف با حرکت نظام اسلامی در نظر گرفته می‌شود.

در کتاب "نقد قال" که به قلم «حجت‌الاسلام علی ذوعلم» به نگارش درآمده، نویسنده در تلاش است که یکی از این اقدامات را مورد نقد قرار دهد. این اثر در واقع می‌تواند مولود فرصتی باشد برای تبیین حقیقت و واقعیت ولایت فقیه از دو منظر دینی و قانونی.



ادامه مطلب

برچسب ها : هاشمی سکوت کرد؛ ذوعلم پاسخ داد, "نقدقال" در دوازده فصل نقد و بررسی محورهایی همچون "استبداد و دیکتاتوری", "وهن اسلام", "آزمون رهبری", "ظلم و جور", "قانون‌ستیزی و براندازی جمهوری اسلامی" و, , , را در دستور کار دارد, ,
توسط : ولایتمداران |

وال استريت ژورنال: ناظران غربي گواهي فوت جنبش سبز را امضا كرده اند (خبر ويژه)

معاون شوراي سياست خارجي آمريكا فاش كرد محافل غربي فتنه سبز را به عنوان جرياني كه فوت كرده و شعله اش مرده، ارزيابي مي كنند.
ايلان برمن در وال استريت ژورنال نوشت: ناظران غربي جنبش سبز را كه در ژوئن 2009 شكل گرفت به تاريخ پيوسته مي دانند و در نوشتن وفات نامه آن شتاب دارند. زرق و برق جنبش سبز پس از حادثه عاشورا در نيمه دسامبر 2010، كم فروغ شد و حاكي از به نفس افتادن آشوب بود. اكنون بسياري در غرب به اين ماجرا به عنوان شعله خاموش مي نگرند.
وي اضافه كرد: بدون شك جريان سبز به روشني عقب نشيني كرد و به خاطر نداشتن رهبري پايدار، انسجام آن هم از دست رفت.
برمن در عين حال از غرب خواسته تا به تجديد حيات اين جريان مرده اميدوار باشند و از حمايت اپوزيسيون دست نكشند.





برچسب ها : گواهي فوت جنبش سبز, جرياني كه فوت كرده و شعله اش مرده, ,
توسط : ولایتمداران |


گفت: ايلان برمن معاون شوراي سياست خارجي آمريكا در مصاحبه با روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال گفته است؛ بايد بپذيريم كه جنبش سبز! مرده است.
گفتم: «سه من تنباكو سوخته، تازه مي پرسه مرده كيه»؟ مرگ فتنه را كه همه مي دانند.
گفت: ايلان برمن در همين مصاحبه مي گويد؛ مقامات آمريكايي از اعلام اين خبر طفره مي رفتند اما معلوم نيست كه چرا امروزه براي صدور گواهي فوت جنبش سبز عجله دارند؟
گفتم: پس بگو كه چرا فيل برخي از سران فتنه ياد هندوستان كرده و بعد از آنهمه خيانت، حالا كه از آمريكايي ها نااميد شده اند به فكر بازگشت دوباره به عرصه سياسي كشور افتاده اند؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: نوكري يك كيسه گندم را با قاطر براي آرد كردن به آسياب برد ولي تا نوبتش برسد مشغول قمار شد و گندم و قاطر و همه چيزش را باخت، ارباب كه از تاخير او نگران شده بود به آسياب رفت و ديد نوكرش گوشه اي نشسته و دارد ماست مي خورد. پرسيد؛ قاطر و گندم چي شد؟ نوكر گفت؛ سيل برد، پرسيد لباس خودت چي شد؟ گفت؛ فروختم ماست خريدم. ارباب با عصبانيت كاسه ماست را توي ملاج نوكرش كوبيد و نوكر در حالي كه ماست را به سر و روي خود مي ماليد گفت؛ خدا را شكر كه هم حسابم را پس دادم و هم روسفيد شدم!



ادامه مطلب

برچسب ها : رو سفيد, رو سفيد, از آمريكايي ها نااميد شده اند به فكر بازگشت دوباره به عرصه سياسي كشور افتاده اند, ,
توسط : ولایتمداران |

محمدحسن روزی طلب: هنوز 10 سال از انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به امامت جمعه تهران نگذشته بود که پس از عروج آسمانی بنیانگذار انقلاب اسلامی، به وصیت امام خمینی، مجلس خبرگان امام جمعه تهران را به رهبری انقلاب برگزید. امام جمعه تهران در دوران حیات امام، خطبه های تاریخ سازی را مانند خطبه 15 اسفند 1359 که در آن خشم انقلابی در برابر بنی صدر، جایش را به صبر به فرموده امام داده بود، خطبه غرا پس از عزل بنی صدر، خطبه روشنگرانه پس از پذیرش قطع نامه ایراد کرده بود.

در این نوشتار به هفت خطبه تاریخی و تاریخ ساز آیت الله خامنه ای در دوران رهبری ایشان می پردازیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : هفت خطبه تاریخ ساز امام خامنه ای, ما ديگر جنگ نظامى نداريم؛ اما جنگ با موانع سازندگىچهارشکست سیاسی, ایدئولوژی, رسانه ای و ابهت نظامی برای آمریکا, بايد كشورمان را بسازيم, دنياطلبى آن است كه كسى براى خود بخواهد؛ براى خود حركت كند؛ از بيت‏المال يا غير بيت‏المال, به فكر جمع كردن ب,
توسط : ولایتمداران |

 

رييس‌جمهور فعاليت‌هاي علمي و فناوري را بزرگترين و سرنوشت‌سازترين مبارزه تاريخي دانست و گفت:‌ بايد نهضت تجديد حيات ،خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده و با استفاده از روش و نگاه بومي در مسير شكوفايي علمي و فناوري در جهان گام برداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : بايد نهضت تجديد حيات , خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده, رييس‌جمهور در ديدار مسئولان ستادهاي فناوري راهبردي,
توسط : ولایتمداران |
 
سقوط کابینه‌حریری، مانور قدرت‌مقاومت، بازی دو سر باخت توطئه علیه حزب‌الله

سفر سعد حریری به امریکا و دیدار وی با اوباما، تلاش چند ماه عربستان- سوریه را برای برقراری ثبات در لبنان با شکست مواجه کرد و حریری که در سفرهای خود به سوریه و ایران از ارجحیت استقلال لبنان نسبت به دادگاه پدرش سخن گفته بود، حاضر به اصلاح رویه دادگاه و نپذیرفتن شیوه فعلی فعالیت آن نشد، تا جریان مقاومت در لبنان موسوم به 8 مارس که شامل ائتلافی از حزب الله لبنان، امل، و چند گروه مسیحی بود، از دولت وی خارج شده و دولت حریری که پس از چندین ماه کشمکش سرانجام در نشستی در قطر تشکیل شده بود فروبپاشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سقوط کابینه‌حریری, مانور قدرت‌مقاومت, بازی دو سر باخت توطئه علیه حزب‌الله, سید حسن نصرالله با افشای جزئیاتی از نقش اصلی و جدی اسرائیل در این ترور, به انتقاد شدید از دادگاه ترور رفیق حریری پرداخته, در صورت پذیرفتن شرایط مقاومت از سوی سعد حریری, جریان 8 مارس به نخست وزیری وی رض,
توسط : ولایتمداران |
یادداشت جدید رفسنجانی؛ نوشته به‌روز شده نامه بدون سلام و والسلام به رهبری

آن روزها آقای هاشمی نه نگران دین شد و نه نگران روحانیت و علما.

مقصود از سران روحانی عرصه سیاست در 30 سال گذشته، احتمالا خود هاشمی و چهره‏هایی نظیر سید محمد خاتمی است و انگار هاشمی مثل همان سال‏های دوران سازندگی علاقه دارد انتقادات نسبت به خود را هجمه به نظام و روحانیت قلمداد کند. اما به راستی آیا واقعا هاشمی نگران جایگاه علما و روحانیت است یا هدفی دیگر در ورای این نوع نگارش وجود دارد؟



ادامه مطلب

برچسب ها : هاشمی برای کلید خوردن پروژه جدید چراغ سبز نشان داد؟, اما به راستی آیا واقعا هاشمی نگران جایگاه علما و روحانیت است یا هدفی دیگر در ورای این نوع نگارش وجود دارد؟, آن روزها آقای هاشمی نه نگران دین شد و نه نگران روحانیت و علما, هاشمی خود را در مقام امام تصویر می‏کند و گویا در این میان,
توسط : ولایتمداران |

منظورخاتمی از"مردم"چه کسانی هستند؟

شبکه ایران: بررسی تحلیل نظرات تئوریسین‌های اصلاحات نشان می‌دهد در صورتی که منافع سیاسی آن‌ها با نظریات سابقشان در تضاد باشد، براحتی سخنان پیشین خود را به فراموشی می سپارند.

به عنوان مثال، افرادی که با شعار احترام به مردم و "جمهریت" به مجلس ششم راه پیدا کردند، بعدها رسما و صریحا از تریبون مجلس و جایگاه نمایندگی مردم در اظهارنظری توهین آمیز اعلام کردند که اگر مرگ موش رایگان هم بین مردم توزیع شود، برای آن صف می‌کشند.

تقسیم مردم به دو دسته "باکیفیت" و "بی‌کیفیت"و  "عقب مانده خواندن مردم" هم از دیگر عباراتی است که حافظه سیاسی کوتاه مدت مردم آنها را به نقل از اصلاح‌طلبان و پس از ناکامی آنها در جلب رای مردم در انتخابات مجلس هفتم به خاطر دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : منظورخاتمی از"مردم"چه کسانی هستند؟, یکی از سران ارشد جریانی که به دلیل مخالفت با نظر مردم, دست به سازماندهی آشوب‌های خیابانی در سال گذشته زد, "سیدمحمد خاتمی" که به دلیل هدایت و همراهی جریان فتنه 88 که نهایتا به حرمت‌شکنی روز عاشورا ختم شد, از سوی مردم و در راهپیمایی میلیونی 9 دی ب,
توسط : ولایتمداران |

هاشمي سکوتش را به نفع جریان فتنه شکست

شبکه ایران: آقای هاشمی رفسنجانی از حدود چهار ماه پیش اظهار نظر علنی نداشته است اما همانگونه که پیش بینی می‌شد، سخنان امروز او باز هم جنجالی است.

او که به دلیل مواضعش درباره جریان فتنه همچنان در معرض انتقادات بسیاری از فعالان حوزه و سیاست قرار دارد، در دیدار جمعی از روحانیون که معرفی نشده‌اند، بدون اشاره به بی‌اعتنایی جریان فتنه به رای مردم در انتخابات سال ۸۸، زینتی خواندن رای مردم را «سوال برانگیز» خوانده و درباره اهداف چنین سخنانی ابراز تردید کرده است!



ادامه مطلب

برچسب ها : شکست سکوت هاشمي, هاشمي سکوتش را به نفع جریان فتنه شکست, کسانیکه مردم را قبول ندارند حق ندارند درباره مردم و از زبان مردم صحبت کنند, خاتمی فضا را مهیا کرده بود؟, ,
توسط : ولایتمداران |

قدرت نمايي مقاومت در مقابل آمريكا، فرانسه و 14 مارس
زلزله سياسي در لبنان دولت حريري سقوط كرد

در پي پيوستن نخست وزير لبنان به جبهه آمريكا و فرانسه و تشديد بحران سياسي در اين كشور 11 وزير كابينه حريري در اعتراض نسبت به اين اقدام استعفا كردند.
به دنبال شكست تلاش هاي سوريه و عربستان براي حل وفصل بحران كنوني در لبنان و پيوستن سعدالدين حريري به آمريكا و فرانسه براي برهم زدن اين توافق 10 وزير مخالف دولت حريري از كابينه خارج شدند، علاوه بر اين 10 نفر عدنان السيد نيز از اعضاي گروه مستقل از كابينه خارج شد و بدين ترتيب با استعفاي يك سوم كابينه، در حقيقت دولت حريري سقوط كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : زلزله سياسي در لبنان, سعدالدين حريري در طول اقامتش در نيويورك با رئيس جمهور و وزير خارجه آمريكا و رئيس جمهور فرانسه ديدار و با خواسته هاي آنان مبني بر حمايت از دادگاه حريري و شكست توافق سوريه و عربستان موافقت كرده است, ,
توسط : ولایتمداران |

 

با استعفای 11 وزیر کابینه، دولت نخست‌وزیر لبنان که برای دیدار با اوباما به واشنگتن سفر کرده است، سرنگون شد. به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، رسانه‌های لبنان لحظاتی پیش اعلام کردند: دولت سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در پی مخالفت با برگزاری جلسه اضطراری کابینه سقوط کرد. بنابر این گزارش، سعد حریری که اکنون در واشنگتن به سر می‌برد، ساعتی پیش در کاخ سفید با باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا دیدار و در خصوص مسائل مختلف از جمله حملات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری به بحث و تبادل نظر پرداخت. سقوط دولت سعد حریری در پی کناره‌گیری 11 تن از وزرای کابینه وی که 10 تن نزدیک به جنبش حزب‌الله و یک تن نزدیک به میشل سلیمان رییس‌جمهور لبنان صورت گرفت. پیش از این حزب‌الله ضمن نفوذ واشنگتن و تل‌آویو در روند دادگاه ویژه ترور رفیق حریری، نسبت به صدور هرگونه حکمی علیه مقاومت هشدار داده بود. به گزارش المنار، "عدنان سید حسین" وزیر کشور مسئول تحویل استعفانامه‌ها به رییس جمهور شد.





برچسب ها : دولت سعد حریری سقوط کرد, با استعفای 11 وزیر کابینه, دولت نخست‌وزیر لبنان که برای دیدار با اوباما به واشنگتن سفر کرده است, سرنگون شد, ,
توسط : ولایتمداران |

از سوي شوراي علمي پژوهشي گمرك ايران اولويت‌هاي جديد تحقيقاتي گمرك تصويب شد محورهاي جديد پژوهشي گمرك جمهوري اسلامي ايران در بيست‌‌وپنجمين جلسه شوراي علمي- پژوهشي سازمان به تصويب رسيد.

به گزارش دفتر آموزش و تحقيقات گمرك ايران, اولويت‌هاي مذكور پس از چندين جلسه بحث و بررسي, در چارچوب محورهاي هفت‌گانه طرح تحول گمرك و عناوين چهل‌وچهارگانه طرح‌هاي اقدام سند راهبردي گمرك جمهوري اسلامي ايران تهيه و تصويب شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تصويب اولويت‌هاي جديد تحقيقاتي گمرك, محورهاي جديد پژوهشي گمرك جمهوري اسلامي ايران در بيست‌‌وپنجمين جلسه شوراي علمي- پژوهشي سازمان به تصويب رسيد, چهار طرح تحقيقاتي در زمينه‌هاي ارتقاي سلامت اداري, ارتقاي اثربخشي مديريت ريسك در امور گمركي, مطالعات تطبيقي مبارزه با تخلفات گم,
توسط : ولایتمداران |

متن كامل برنامه هاي ارائه شده ازسوي رئيس كل گمرك ايران در مراسم روز معارفه رييس كل جديد گمرك ايران ضمن اعلام اهم برنامه‌هاي خود, اطمينان داد كه از همه ظرفيت‌ها و توان تخصصي كاركنان اين سازمان در جهت ارتقاي جايگاه گمرك و بهبود وضعيت تجارت خارجي كشور استفاده خواهد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : برنامه هاي رئيس كل گمرك, متن كامل برنامه ها, ساماندهي امور با سه برنامه, تدوين آيين‌نامه اجرايي قوي براي قانون امور گمركي, استفاده حداكثري از توان و ظرفيت كاركنان, ,
توسط : ولایتمداران |

موج­سواری و کسب منافع مالی به قیمت تخریب هویت ملی و ترویج بداخلاقی فرهنگی،

قضیه مجموعه قهوه تلخ ساخته مهران مدیری (و نه خود او) متأسفانه امروز وجوهی پیدا کرده است که در خور فرهنگ و فضای فرهنگی کشور نیست. گذشته از محتوای آن که در قالب به نقد کشیدن تاریخ ایران و رفتارهای متناقض ایرانیانِ درباری - در ادامة همان مضمونی که در شب­های برره وجود داشت- راه و روش­های موج­سواری و کسب منافع مالی به قیمت تخریب هویت ملی و ترویج بداخلاقی فرهنگی، حاشیه­های آن هم بسیار بد و ناهنجار است و در واقع همین حاشیه­هاست که از آن باید به عنوان بداخلاقی فرهنگی یاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : قهوه قجری و نفاق فرهنگی, قضیه مجموعه قهوه تلخ ساخته مهران مدیری (و نه خود او) متأسفانه امروز وجوهی پیدا کرده است که در خور فرهنگ و فضای فرهنگی کشور نیست, راه گریز از این فریب­خوردگی فرهنگی, موج­سواری و کسب منافع مالی به قیمت تخریب هویت ملی و ترویج بداخلاقی فرهنگی, ,
توسط : ولایتمداران |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار هزاران نفر از مردم قم، بصیرت و تشخیص صحیح شرایط، احساس تعهد ومسئولیت، و حضوربه موقع در صحنه را سه عامل اصلی موفقیت در امتحانهای الهی و زمینه ساز پیشرفت مادی و معنوی برشمردند وتأکید کردند: ملت ایران با عبور موفقیت آمیز از امتحانهای گوناگون الهی در طول 32 سال گذشته، امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر با عزم و اراده قوی و هوشیاری و یکپارچگی به راه خود برای رسیدن به قله های سعادت و کمال و حیات طیبه دنیا و آخرت ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار هزاران نفر از مردم قم, بصیرت و تشخیص صحیح شرایط, احساس تعهد ومسئولیت, و حضوربه موقع در صحنه, ,
توسط : ولایتمداران |

سناتور مک‌کین در فصل ۲۵ کتاب «سایه عقاب‌ها» که در سال ۱۳۸۴ چاپ و منتشر شده، حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده است.

به گزارش مشرق در کتاب «سایه عقاب‌ها» (طرح سری حمله امریکا به ایران) چاپ ۱۳۸۴، مولف با استناد به منابع اطلاعاتی مختلف برآوردی جامع از احتمال حملهٔ آمریکا به ایران را بررسی کرده است. بر این اساس بیشتر اقدامات نظامی امریکا بر ضد ایران دربارهٔ تداوم برنامه‌های هسته‌ای بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : چه کسی نام «جنبش سبز» را انتخاب کرد + سند, این شهر پایتختی فرضی است که منطبق بر جغرافیا و فرهنگ ایران است, روش‌های براندازی نرم, کودتای رنگی, نبرد فرهنگی, به آشوب کشیدن کشور به واسطه تحریک اغتشاش‌گران و در ‌‌نهایت فروپاشی از درون, ,
توسط : ولایتمداران |

واقعيت‌هاي اظهارات پر از تناقض/ رايحه‌خوش چگونه مطهري را در ليست قرار داد؟

علي مطهري كه به خاطر اظهارات متناقض‌اش در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي و اهانت به افراد به‌ويژه شخص دوم كشور پس از رهبر انقلاب زبانزد است، به‌تازگي در يكي از همين اظهارنظرها، به‌طرز جالبي نحوه قرار گرفتن نامش را در ليست انتخاباتي اصولگرايان در مجلس هشتم  بازگو كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واقعيت‌هاي اظهارات پر از تناقض, پس با حمايت كداميك از گروه هاي اصولگرا وارد ليست شده است؟, وي به واسطه حضور در ليست اصولگرايان وارد مجلس شده و نه شايستگي هاي فردي مورد ادعاي خود!ت؟, ,
توسط : ولایتمداران |

مرداد 1356ـ منصور روحاني وزير كشاورزي و داريوش همايون مدير روزنامه آيندگان وزير بعدي اطلاعات و جهانگردي در كابينه دكتر جمشيد آموزگار

اتاق فكر فتنه سبز در لندن، مصاحبه وزير صهيونيست رژيم پهلوي با يكي از رسانه هاي ضد انقلاب را بلافاصله و عيناً منتشر كرد.
انتشار متن كامل مصاحبه داريوش همايون (سخنگوي دولت آموزگار، وزير اطلاعات و جهانگردي و قائم مقام حزب شاه ساخته رستاخيز) از سوي «جرس» و در دفاع از فتنه سبز، عمق پيوند حلقه هاي ضد انقلاب تحت مديريت سرويس جاسوسي ام آي شش انگليس را بيشتر نشان مي دهد.
داريوش همايون كه نويسنده مقاله توهين آميز عليه حضرت امام و روحانيت در دي ماه 1356 يا واسطه اين مقاله از دربار، به روزنامه اطلاعات محسوب مي شود در مصاحبه با سايت ضدانقلابي تهران ريويو ضمن دفاع از دست اندركاران فتنه سبز در داخل (نظير موسوي و كروبي و خاتمي) تاكيد كرده بود: «جنبش سبز توانست سران خود را كه از درون رژيم بودند تغيير دهد و بسازد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رابطه فسيل احمد رشيدي مطلق با معاون پارلماني دولت سازندگي؟!, آقاي هاشمي رفسنجاني اخيراً نسبت به بازسازي جريان احمد رشيدي مطلق و اهانت به روحانيت و مرجعيت ابراز نگراني كرده بود, ,
توسط : ولایتمداران |

                              

 حفره اطلاعاتي فتنه 88 راه را براي ترورهاي موساد باز كرد

وزير اطلاعات فتنه 88 را يك حفره اطلاعاتي دانست كه دشمنان را در اجراي برنامه هاي تروريستي اميدوار كرد.
حجت الاسلام حيدر مصلحي در نشست خبري روز گذشته كه با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد، موفقيت اطلاعاتي جمهوري اسلامي در غلبه بر سيستم اطلاعاتي موساد را به ملت ايران تبريك گفت.
وي در عين حال اظهار داشت: فتنه 88 يك حفره اطلاعاتي بود كه براي دشمنان اميد ايجاد كرده كه به خيال خام خود مي توانند از اين فرصت به منظور ضربه زدن به نظام استفاده كنند.
وزير اطلاعات اضافه كرد: ترور شهيد عليمحمدي از جمله اقداماتي بود كه دشمن با اين تصور كه دستگاه اطلاعاتي ايران سرگرم مقابله با فتنه گران است، انجام داد، كه به طور قطع سران فتنه بايد پاسخگوي اين مسائل باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : وزير اطلاعات تشريح كرد, حفره اطلاعاتي فتنه 88 راه را براي ترورهاي موساد باز كرد, دشمن با اين تصور كه دستگاه اطلاعاتي ايران سرگرم مقابله با فتنه گران است, انجام داد, كه به طور قطع سران فتنه بايد پاسخگوي اين مسائل باشند, ,
توسط : ولایتمداران |

طي 33 سالي كه از قيام خونين 19 دي مي گذرد، براي اولين بار است كه آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت سالگرد اين قيام بيانيه مي دهند و سؤال اين است چرا ايشان در تمامي طول 33 سال گذشته كمترين ضرورتي براي صدور بيانيه به همين مناسبت، احساس نكرده اند؟

اكنون بايد از آقاي هاشمي رفسنجاني پرسيد؛ حضرتعالي كه در پيام خود از داريوش همايون، يعني همان «احمد رشيدي مطلق» به عنوان عامل رژيم آمريكايي شاه و اهانت كننده به اسلام و امام و روحانيت ياد مي كنيد و اقدام وي را با اهانت «سران مشرك قريش» به ساحت رسول خدا(ص) برابر مي دانيد- كه حق نيز چنين است- آيا از حضور فعال وي در كنار آقايان موسوي و خاتمي و كروبي در فتنه 88 خبر نداريد؟ به يقين از اين ماجراي مشمئزكننده باخبريد. بنابراين پرسش بعدي آن است كه چرا عليه وي كمترين موضعي نگرفته و دوستان خود را به خاطر همراهي با اين جرثومه فساد و تباهي كمترين ملامتي نفرموده ايد؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : يك حرف از آن هزاران !, آيا از حضور فعال وي در كنار آقايان موسوي و خاتمي و كروبي در فتنه 88 خبر نداريد؟ نه فقط سكوت كرديد و احساسات جنابعالي برانگيخته نشد, بلكه به گونه اي تلويحي - اگرچه سكوت نيز چنين است- از آن اراذل و اوباش حمايت نيز فرموديد؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

طی 33 سالی که از قیام خونین 19 دی می گذرد، برای اولین بار است که آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت سالگرد این قیام بیانیه می دهند

شريعتمداري: ادبيات پيام هاشمي از آن او نيست

 

 به گزارش شبکه ایران، «یک حرف از آن هزاران!» عنوان «یادداشت روز» روزنامه کیهان است که در آن حسین شریعتمداری، مدیر مسئول این روزنامه به پیام منتشر شده از سوی آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت قیام خونین 19 دی که دو روز پیش منتشر شد اشاره می‌کند و این نکته را مدنظر قرار می‌دهد که چرا پیام رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اولین بار پس از 33 سال منتشر می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادبيات پيام هاشمي از آن او نيست, طی 33 سالی که از قیام خونین 19 دی می گذرد, برای اولین بار است که آقای هاشمی رفسنجانی به مناسبت سالگرد این قیام بیانیه می دهند, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ حجت‌االاسلام روانبخش به سؤالات كاربران رجانيوز؛
شكل‌گيري حلقه‌هاي فتنه از دهه 70 در مركز تحقيقات رياست ‌جمهوري و كيان/ خانواده هاشمي در فتنه نقش اساسي داشت
 

 

سيد حامد حجت: حجت‌الاسلام قاسم روانبخش دبير سياسي هفته نامه پرتو سخن به سؤالات متنوع كاربران رجانيوز پاسخ داد. در ادامه متن اين پرسش و پاسخ كه دامنه آن از فتنه 88 تا موضع گيري هاي افرادي مانند آقاي هاشمي گرفته و موضوعاتي مانند اظهارنظرهاي مشايي، مطهري و... مي‌رسد، آمده است:
 
تحليل شما از بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند، چيست؟


ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه‌هاي فتنه از دهه 70, بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند, نقش آقاي هاشمي رفسنجاني را در این فعل و انفعالات چگونه ارزیابی می‌کنید, تمام آنها در صدد زدن باورهاي ديني و اصل ولايت, عصمت ائمه و ولايت فقيه بودند, نامه سرگشاده آقاي هاشمي به مقام معظم رهبري بود كه تهديد كرد كه ,
توسط : ولایتمداران |

فائزه هاشمي به تأسي از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت. همسر حسين مرعشي دبيركل كارگزاران نيز در اين ملاقات همراه فائزه هاشمي بود. خبر ملاقات با خانواده عرب سرخي را سايت كلمه وابسته به موسوي منتشر كرده كه حاكي از ادامه ارتباطات طيف افراطي و فتنه گر كارگزاران با فتنه گراني چون موسوي است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصرار فائزه هاشمي بر پيوند با كارگزاران فتنه, فائزه هاشمي به تأسي از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت, برادر فائزه هاشمي يكي ديگر از متهمان فتنه , ,
توسط : ولایتمداران |

به رغم گذشت دو هفته از ديدار فراكسيون اقليت با خاتمي هنوز ديداركنندگان با اين عنصر فتنه گر جرات ندارند صراحتا حضور خود را در اين ديدار اعلام كنند.
اين در حالي است كه سايت رسمي اقليت (پارلمان نيوز) طي روزهاي اخير بدون آنكه اسامي و يا تصاوير ديداركنندگان با خاتمي را منتشر سازد از قول انصاري و نصيرپور نمايندگان اقليتي زنجان و سراب به منتقدان ديدار با خاتمي از جمله روزنامه كيهان حمله كرده بود.
بر همين اساس خبرنگار امور مجلس ما نيز در تماس با دو نماينده فوق از آنها پرسيد آيا در ديدار با خاتمي بوده اند يا نه؟ ولي هر دو آنها از پاسخ طفره رفتند.
ذيلا اين گفت وگوها از نظر خوانندگان مي گذرد:

 



ادامه مطلب

برچسب ها : فرار اقليتي ها از روشنگري كيهان, آقاي نصيرپور (نماينده سراب) آيا در ديدار با خاتمي حضور داشتيد يا نه؟, من افتخار مي كنم كه آقاي خاتمي را دوست دارم , اعضاي اقليت همانند محمدرضا تابش(اردكان) داريوش قنبري (ايلام) عبدالله كعبي (آبادان) پيمان فروزش (زاهدان) فرهاد دلق پوش(آستارا) سيروس س,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 209 210 211 212 213 ... 219 صفحه بعد